www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=98

Regia:John Sanford, Will Finn
Roluri principale:Cuba Gooding Jr., Judi Dench
Gen:Aventuri, Anima?ie, Muzical
Durata:76
Producator:Walt Disney Pictures
Premiera în România:24.09.2004

Un trio de vacu?e trebuie sa se coalizeze pentru a-oi salva iubita lor ferma de la a fi scoasa la licita?ie, în filmul de anima?ie "O ferma trasnita" (Home on the Range - Disney), regizat de Will Finn oi John Sanford.

Povestea se concentreaza asupra lui Maggie (voce Roseanne Barr), o vaca vedeta care ajunge la ferma pe drept numita "Poteca Paradisului", a carei proprietara este buna doamna Pearl. Felul de a fi al noii venite îi displace oefei neoficiale a fermei, vacu?a britanica Mrs. Caloway (voce Judi Dench). Însa în timp ce venirea lui Maggie zburleote - la propriu - câteva pene, oi îl irita pe certare?ul ?ap Jeb (voce Joe Flaherty), agita?ia este umbrita de o vizita a oerifului Brown (voce Richard Riehle), care o informeaza cu regret pe Pearl ca "Poteca Paradisului" va fi scoasa la licita?ie în trei zile daca aceasta nu va plati 750 de dolari.

Pentru ca nu are cum sa plateasca, Pearl se resemneaza sa îoi vânda ferma. Dar Maggie este o vacu?a care nu renun?a cu una cu doua. Ea le propune prietenilor ei de la ferma sa încerce sa adune ei banii. Înso?ita de neîncrezatoarea Mrs. Caloway oi de excentrica vaca numita Grace (voce Jennifer Tilly), Maggie porneote sa îl prinda pe Alameda Slim (voce Randy Quaid), un cunoscut ho? de vite pe al carui cap s-a pus o recompensa de 750 de dolari.

Se afla mai apoi ca Slim, dându-se drept un bogat proprietar de pamânturi, foloseote banii pe care îi câotiga de pe urma cirezilor furate pentru a cumpara toate fermele care urmeaza sa fie închise. Pentru ca el a pus acum ochii pe "Poteca Paradisului", bovinele certare?e trebuie sa îoi lase la o parte nemul?umirile personale oi sa ac?ioneze împreuna pentru a împiedica preluarea fermei. Le ajuta sa mearga în direc?ia buna iepurele Lucky Jack - Norocosul Jack (voce Charles Haid) oi eroicul cal Buck (voce Cuba Gooding Jr.).

Decorurile anima?iei se inspira din imaginile clasice de western, cu culori vibrante; coloana sonora con?ine câteva cântece bune de fredonat sau fluierat. Presarat cu destul umor pentru ca nici cowboy-i mai în vârsta sa nu doarma în oa, filmul, deoi îi lipseote farmecul oi caracterul mitic al anima?iei "The Lion King" (Regele leu), comunica un mesaj pozitiv despre lucrul în echipa oi despre camaraderie. Daca privim strict din punctul de vedere al unei delectari, cu greu se poate spune ceva negativ despre aceasta "Ferma trasnita".

Datorita umorului pu?in grosolan uneori oi aluziilor rautacioase, precum oi unei anumite doze de violen?a, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

null

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=98