www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=75

Regia:Robert Rodriguez
Roluri principale:Antonio Banderas, Carla Gugino
Gen:Comedie, SF
Durata:84
Producator:Dimension Films
Premiera în România:04.06.2004

Regizorul Robert Rodriguez a înregistrat un succes în 2001 cu originalul "Spy Kids" (Joaca de-a spionii), care urmarea aventurile clanului Cortez, o familie de agen?i secre?i care îoi petreceau timpul salvând lumea de raufacatori. Cuplul de spioni Gregorio oi Ingrid Cortez a fost interpretat de Antonio Banderas oi Carla Gugino. Seria a continuat în 2002 cu mai pu?in impresionantul "Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams" (O alta joaca de-a spionii).

În cea de a treia parte a seriei, din nou nu la fel de reuoita ca prima, tânarul Juni Cortez (Daryl Sabara), deoi lucreaza acum pe cont propriu, este recrutat iaraoi de OSS atunci când afla ca sora lui mai mare, Carmen (Alexa Vega), se afla în pericol. Juni descopera ca de fapt mintea ei a fost capturata în timpul misiunii de a patrunde oi de a închide un periculos joc video care controleaza mintea oricarui copil care îl joaca, opera malefica a unui personaj negativ cunoscut sub numele de Creatorul de jucarii (Sylvester Stallone).

La sediul OSS, prin intermediul unei perechi de ochelari de înalta tehnologie, Juni poate sa intre în lumea generata pe computer din jocul Creatorului de jucarii, pentru a-oi salva sora. Ochelarii lui Juni semana cu cei pe care spectatorii îi primesc la cumpararea biletului la film, oi care le permit sa vizioneze marea parte a filmului în 3-D. Odata intrat în joc, Juni trebuie sa ajunga la al patrulea nivel, la care a ajuns Carmen înainte de a fi prinsa. Pentru a trece de la un nivel la altul, el trebuie sa câotige diferite competi?ii în care învingatorul merge mai departe oi învinsul este oters din program - sfâroitul jocului.

Îl înso?eote în aceasta misiune bunicul sau (Ricardo Montalban), care, deoi în lumea "reala" sta într-un scaun cu rotile, pe tarâmul digital al jocului ia înfa?ioarea unui super-erou asemenea lui Buzz Lightyear. Între alia?ii lui Juni se mai afla trei copii care sunt puoi sa testeze jocurile video înainte de a fi scoase pe pia?a - care îl cred un jucator cu abilita?i nemaiîntâlnite, ce îi va conduce la comoara de la sfâroitul jocului.

Juni descopera la un moment dat ca Creatorul de jucarii, care a lucrat pentru OSS înainte de a începe sa duca o via?a de criminal, este responsabil pentru infirmitatea bunicului sau. Ceea ce nu otie Juni este ca Creatorul de jucarii îl conduce spre salaoul sau pentru a scapa din joc, în care el însuoi este prizonier, pentru ca apoi sa preia controlul lumii.

Ca oi par?ile precedente ale seriei, "Spy Kids 3-D" comunica un mesaj pozitiv despre importan?a familiei, condamnând cu claritate razbunarea oi ridicând în slavi iertarea. Se vorbeote de asemenea despre problema demnita?ii umane, în legatura cu infirmitatea bunicului. Totuoi, aceste sentimente laudabile sunt consecvent subminate de sentimentalitatea dulceaga oi de tonul moralizator al filmului.

Datorita unor amenin?ari oi a unor scene de ac?iune, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=75