www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=644

Regia:Walt Becker
Roluri principale:Robin Williams, John Travolta
Gen:Comedie, Familie
Durata:88
Producator:Walt Disney Pictures
Premiera în România:02.01.2010

În timp ce povestea are minusurile ei, din punct de vedere moral, elementele reprobabile ale acestui film Disney sunt în cea mai mare masura nedaunatoare. "Vechi tovaraoi" arata într-un fel ca talentul actoricesc nu poate sa salveze un scenariu sub?irel (autorii fiind David Diamond oi David Weissman).

Aoa dupa cum aflam dintr-o serie de amintiri narate cu savoare de vechiul sau prieten oi partener de afaceri Charlie (John Travolta), acum oapte ani ghinionistul în iubire Dan (Robin Williams), într-o calatorie de refacere dupa dizolvarea primei sale casnicii, s-a casatorit cu o alta femeie, Vicki (Kelly Preston), pe care tocmai o cunoscuse într-un bar. Aceasta a doua casnicie a fost însa imediat anulata. Dar Dan continua sa aiba sentimente pentru acea necunoscuta. Atunci când Vicki îi raspunde unei scrisori în care o invita sa se întâlneasca, el presupune ca ea ar dori sa reînnoade rela?ia. În schimb Vicki îi da vestea ca este tatal a doi gemeni, Zach (Conner Rayburn) oi Emily (Ella Bleu Travolta).

Vicki trebuie sa mearga doua saptamâni la închisoare pentru ca a încalcat limitele unei proprieta?i într-un protest pro-mediu, aoa ca gemenii au nevoie de un gardian temporar, iar Dan ramâne în cele din urma singurul candidat. Doar ca Dan oi Charlie sunt în pragul încheierii unei afaceri care ar putea fi chiar afacerea vie?ii lor. Zach oi Emily vor fi deci elementul de care exact nu aveau nevoie, cu atât mai mult cu cât provoaca mari încurcaturi (nu doar de medicamente). ai pe fondul comicariilor avem oi povestea convertirii lui Dan generata de descoperirea instinctelor paterne.

Filmul con?ine o nunta la be?ie, unele poante cu tenta sexuala, iar altele mai de prost gust. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=644