www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=625

The Proposal

Regia:Anne Fletcher
Roluri principale:Ryan Reynolds , Sandra Bullock
Durata:107
Producator:Touchstone Pictures
Premiera în România:14.08.2009

Comedia romantica "Vrei sa te însori cu mine?" depaoeote o intriga predictibila oi un oarecare umor îndoielnic prin intermediul interpretarilor de calitate, al sublinierii pozitive a unor valori oi al unei doze bogate de farmec. Înca de la prima scena otim exact încotro merg lucrurile pentru exigenta editoare de car?i din New York, Margaret (Sandra Bullock), oi asistentul ei executiv, Andrew (Ryan Reynolds). Dar drumul familiar ia o turnura amuzanta.

Extrem de eficienta dar rece oi reprimându-oi emo?iile, Margaret, aflam destul de repede, este canadianca de origine. Deoarece a ignorat legea americana privind imigra?ia, este în pericol de a fi deportata. Pentru a evita acest lucru care i-ar distruge cariera, ei îi vine în mod spontan ideea de a se casatori cu Andrew, în ciuda faptului ca el nu o poate suferi, în timp ce ea îl considera demn de dispre?. Având viitorul lui profesional în mâinile ei, Margaret îl constrânge pe Andrew sa intre în acest joc, oi pleaca împreuna la parin?ii lui, în Sitka, Alaska, unde familia se reuneote pentru a sarbatori împlinirea a 90 de ani de catre bunica lui Andrew, Annie (o încântatoare Betty White).

Cordiala mama Grace (Mary Steenburgen) primeote cu bucurie vestea casatoriei celor doi, în timp ce tatal Joe (Craig T. Nelson) - care are o îndelungata disputa cu Andrew - este suspicios. Pe masura ce Margaret devine tot mai apropiata fa?a de familie, oi treptat oi fa?a de Andrew, exista reprize de umor cu caracter sexual, cum ar fi presta?ia stripper-ului, Ramone (Oscar Nunez) - care nu implica nuditate, ci doar miocari de dans extrem de sugestive - oi o scena în care Margaret oi Andrew se ciocnesc accidental unul de celalalt amândoi fiind dezbraca?i. (Scena este scurta oi ei sunt vazu?i doar din lateral.)

Deoi pentru Grace este de la sine în?eles ca cei doi logodnici vor împar?i acelaoi pat, Andrew va dormi pe podea, chiar oi dupa ce se înfiripa idila. Dar o secven?a de la finalul filmului sugereaza ca aceasta castitate se va încheia. În cea mai mare parte, însa, filmul efervescent al regizoarei Anne Fletcher ne vorbeote despre afec?iunea familiei oi despre iubire în ciuda diferen?elor.

Filmul con?ine rela?ii sexuale premaritale sugerate, scene scurte cu nuditate par?iala, umor cu caracter sexual, expresii necizelate oi cu caracter profan. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=625