www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=616

Regia:Andy Fickman
Roluri principale:Dwayne Johnson, Carla Gugino
Gen:Aventuri, Comedie, SF, Thriller
Durata:98
Producator:Gunn Films
Premiera în România:26.06.2009

Fanii filmelor "Escape to Witch Mountain" si "Return from Witch Mountain" vor fi încântati de remake-ul regizat de Andy Fickman, "Cursa spre Witch Mountain", care aduce un omagiu filmelor din anii '70, punând însa amprenta tehnologiilor secolului XXI, cu speranta ca va atrage astfel o noua generatie de fani.

Aventura stiintifico-fantastica îl are în centru pe un sofer de taxi din Las Vegas, Jack Bruno (Dwayne Johnson), fost puscarias, care a lasat în urma furturile de masini. Printre clientii lui se numara si Alex Friedman (Carla Gugino), astrofizician, discreditata pentru teoriile ei despre viata extraterestra si venita în LA pentru o conferinta despre OZN-uri. Dar problemele apar când doi tineri, Sara (AnnaSophia Robb) si Seth (Alexander Ludwig), se materializeaza în taxiul lui si îi cer sa îi duca departe - Jack va trebui sa admita în cele din urma ca cei doi sunt extraterestri. Sara are puteri telepatice si telekinetice, în timp ce fratele ei îsi poate schimba densitatea trupului (si astfel trece de exemplu prin obiecte solide).

Misiunea lor imediata este sa apere pamântul de un monstru, Siphon, iar Jack va apela pentru aceasta la ajutorul Alexei. Bineînteles, pe parcurs apar tot felul de complicatii, precum sechestrarea navei extraterestre a copiilor într-o cladire secreta a guvernului pe Muntele Vrajitoarei. Tot ca tribut filmului original, în remake apar vechii eroi, Ike Eissinmann si Kim Richards (Tony si Tia pe atunci). Ca la orice film Disney exista diverse valori promovate, precum prietenia, solidaritatea, curajul. Jack îsi rascumpara trecutul ajutându-i dezinteresat pe copii, chiar cu riscul de a se întoarce în închisoare. Între el si Alex apare o mica romanta ce nu trece de nivelul sarutului. Per ansamblu este deci un film de familie, doar cei foarte mici putând avea unele probleme cu anumite scene ce i-ar putea speria.

Filmul contine anumite scene mai violente, cu explozii si foc de arma. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adulti si adolescenti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parintilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=616