www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=615

The Hangover

Regia:Todd Phillips
Roluri principale:Ed Helms, Zach Galifianakis, Bradley Cooper
Durata:100
Producator:Green Hat Films
Premiera în România:12.06.2009

"Marea mahmureala" este una dintre acele comedii de-ale barba?ilor, un asalt de 100 de minute de comportament badaran, violen?a, stereotipuri rasiale oi nuditate masculina de-a lungul unei poveoti sub?iri. Trei prieteni - Stu Price (Ed Helms), Alan Garner (Zach Galifianakis) oi Doug Billings (Justin Bartha) - îl iau pe mirele Phil Wenneck (Bradley Cooper) pentru o petrecere de burlaci la Las Vegas înainte de marele eveniment al nun?ii.

Ei se trezesc dupa o noapte de be?ie cu mirele lipsa, cu unul dintre ei casatorit cu Jade (Heather Graham), cu un bebeluo în dulap oi un tigru în baie (tigru ce îi apar?ine lui Mike Tyson). Revenindu-oi din be?ie, cei trei prieteni vor sa reconstruiasca evenimentele din seara trecuta pentru a-oi da seama unde e mirele oi cum sa îl duca la altar pentru nunta sa. Regizorul oi producatorul Doug Phillips oi scenariotii Jon Lucas oi Doug Moore pornesc de la premisa ca este amuzant când un om este lovit cu uoa de la maoina în fa?a, oi chiar mai amuzant când i se întâmpla unui bebeluo; ca daca un beat ce îoi face treburile este distractiv, când sunt trei sau patru e mai comic; oi cireaoa de pe tort este chinezul gol (Ken Jeong) ieoind din portbagajul maoinii.

Filmul are multe scene cu violen?a, limbaj vulgar, nuditate feminina oi masculina, poante vulgare, implicând oi copii. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=615