www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=612

Ghosts of Girlfriends Past

Regia:Mark S. Waters
Roluri principale:Matthew McConaughey, Jennifer Garner
Durata:101
Producator:New Line Cinema
Premiera în România:29.05.2009

Daca Charles Dickens ar fi înca printre noi, sa strânga drepturi pentru fiecare refolosire a temei din "Poveste de Craciun", cu siguran?a ar avea expectan?e oi de la J.K. Rowling. În "Fantomele fostelor iubite" - o reluare moderna a poveotii, dar fara Craciun oi fara atmosfera victoriana - burlacul afemeiat Connor Mead (Matthew McConaughey) are rolul lui Scrooge, zgârcenia lui fiind cea sentimentala, cu dispre? pentru casatorie oi fidelitate.

Connor este vizitat de fantoma unchiului sau Wayne (Michael Douglas) oi de fantomele iubitelor parasite - Allison (Emma Stone), Melanie (Noureen DeWulf) oi cineva din viitor (Olga Maliouk) - în ajunul nun?ii fratelui sau, Paul (Breckin Meyer). Acesta este logodit cu Sandra (Lacey Chabert). Meseria lui Connor este de a fotografia vedete (felicitari lui McConaughey pentru interpretarea unui personaj nesimpatic, la început cel pu?in) iar dispre?ul sau pentru casatorie se vede oi din faptul ca refuza tradi?ionalul toast pentru fratele sau. În mod predictiv, Connor îoi va în?elege greoelile oi va descoperi profunzimea sentimentelor sale pentru o prietena din copilarie, Jenny (Jennifer Garner), domniooara de onoare la nunta lui Paul.

Filmul militeaza în cele din urma pentru casatorie oi fidelitate. Connor asista la discu?ii de la petrecere, auzindu-l printre altele pe Paul vorbind despre cum fratele lui s-a îngrijit de el dupa ce parin?ii au murit într-un accident, când erau înca mici. Invizibilul Connor urmareote cu lacrimi oi din acel moment îoi descopera inima. McConaughey demonstreaza înca o data cu acest film ca este un actor bun, dincolo de aerul lui de surfer cu stomacul plat. Într-un fel este pacat ca scenariul lui Jon Lucas oi Scott Moore întârzie atât de mult momentul "convertirii". Scenele finale ale filmului sunt morale oi emo?ionante, dar pâna acolo se trece printr-o mlaotina de vulgarita?i.

Filmul con?ine discu?ii oi apropouri sexuale, limbaj necizelat, blasfemii, situa?ii sexuale premaritale oi referin?a la droguri. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=612