www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=61

Regia:Shawn Levy
Roluri principale:Steve Martin, Bonnie Hunt
Gen:Comedie, Familie
Durata:98
Producator:20th Century Fox, 1492 Pictures
Premiera în România:12.03.2004

O slujba mai buna pentru tata oi o afacere cu cartea pentru mama par a strica fericirea unei familii mari în filmul "Cu duzina e mai ieftin!". Filmul este un remake mai pu?in inteligent oi destul de diferit de originalul din anii '50, film care îi avea atunci în rolurile principale pe Clifton Webb oi Myrna Loy. Dar Steve Martin oi Bonnie Hunt aduc la rândul lor por?ia de râsete din partea audien?ei.

Începutul ne spune cum s-au întâlnit mama cu tata, cum s-au casatorit oi au pornit familia Baker, tatal fiind antrenor de fotbal la un mic colegiu, iar mama alegând sa fie casnica, renun?ând la jurnalism. Dupa 23 de ani, Nora (Piper Perabo) este prima care paraseote cuibul parintesc, mutându-se la prietenul ei (Ashton Kutcher). Toate pare a merge bine pâna când tatal accepta un loc mai bun de munca, la o mare universitate - spre supararea copiilor.

Dupa ce s-au mutat, nu la mult timp, prima carte a mamei este publicata oi este solicitata pentru un turneu na?ional de lansare, ce va ?ine doua lungi saptamâni, suficiente pentru dezlan?uirea dezastrului în familia Baker. Filmul regizat de Shawn Levy doreote sa transmita un mesaj pozitiv despre via?a de familie care cere sacrificii, Martin oi Hunt fiind bine aleoi, formând un cuplu rotund: el este maniacul, iar ea este sursa de calmare pentru to?i.

Comicul pentru majoritatea spectatorilor va veni din haosul uoor de intuit ce se lasa dupa plecarea mamei, la care contribuie oi animalele personale ale copiilor. Cei 12 copiii îoi aduc fiecare contribu?ia personala la film, cea mai inspirata interpretare venind de la Forrest Landis în rolul micului oi singuraticului Mark. Filmul cuprinde multe scene predictibile, iar morala este de asemenea uoor de intuit, fara nimic special. Exista oi unele idei greoite, sugerate de film, precum ca daca doreoti ca cineva în familie sa î?i simta lipsa, atunci solu?ia cea mai buna este sa fugi de acasa. Cu alte cuvinte: un film de familie, dar nu unul excep?ional.

Datorita unor scene de prost gust oi cu umor deplasat, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adolescen?i oi adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=61