www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=585

Roluri principale:Steve Martin
Gen:Aventuri, Comedie, Familie, Mister
Durata:96
Rating:A-III (AP)
Producator:Columbia Pictures
Premiera în România:13.02.2009

Atunci când apare veonic împiedicatul dar în cele din urma stralucitul inspector de poli?ie Jacques Clouseau (Steve Martin), vin oi râsetele. Aoa s-a întâmplat de peste patru decenii, oi aoa se întâmpla din nou în modest amuzanta continuare "Pantera roz 2". În aceasta parte a doua a readucerii pe marile ecrane, de catre Martin, în 2006, a personajului imortalizat de Peter Sellers, Clouseau este redus la func?ia de poli?ist rutier, din cauza veonicului sau rival, inspectorul oef Dreyfus (John Cleese înlocuindu-l pe Kevin Kline din ultimul film). Însa furtul mai multor comori na?ionale de catre un infractor maestru numit Tornado conduce la alcatuirea unei super-echipe interna?ionale de detectivi, în care Clouseau este numit în ciuda obiec?iilor lui Dreyfus.

Când o valoroasa piatra pre?ioasa franceza, de culoare rozalie - de unde îoi ia titlul seria -, este adaugata la lista de obiecte furate, noii colegi ai lui Clouseau - detectivul italian Vincenzo (Andy Garcia), expertul criminalist britanic Pepperidge (Alfred Molina), specialistul japonez în calculatoare Kenji (Yuki Matsuzaki) oi indianca Sonia (Aishwarya Rai Bachchan) - i se alatura acestuia la Paris pentru a continua vânatoarea. Ajuta de asemenea la investiga?ie asistentul loial al lui Clouseau, Ponton (Jean Reno), oi secretara inspectorului - la început o iubire secreta - Nicole (Emily Mortimer). Distribu?ia îl include oi pe Jeremy Irons ca suspect.

Deoi exista referin?e la o singura întâlnire amoroasa din trecut dintre Clouseau oi Nicole, povestea lor de dragoste evolueaza într-o direc?ie pozitiva din punct de vedere moral, oi o cearta maritala care îl for?eaza pe Ponton sa se mute cu Clouseau, aducându-oi cei doi fii plini de energie oi iubitori de karate, precum oi pe câinele sau, este în cele din urma rezolvata într-o maniera în favoarea familiei. Faptul ca unul dintre obiectele furate este Giulgiul din Torino, venerat de mul?i catolici ca pânza în care a fost înmormânta Isus, ridica probleme de bun gust. Dar scenele din Vatican cu un Papa fictiv, al carui inel papal i-a fost furat pe când dormea, provoaca râsete mai degraba la adresa lui Clouseau - din ignoran?a el i se adreseaza Pontifului cu "domnule Papa" - decât a Bisericii.

Filmul con?ine rela?ii premaritale sugerate oi umor cu caracter sexual oi uoor lipsit de respect. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=585