www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=573

Yes Man

Regia:Peyton Reed
Roluri principale:Jim Carrey, Zooey Deschanel
Durata:104
Producator:Heyday Films
Premiera în România:09.01.2009

"Da este noul nu!" Acesta este motoul unui guru al dezvoltarii personale, Terrence Bundley (Terence Stamp), al carui seminar despre puterea afirma?iei schimba via?a personajului interpretat de Jim Carey în pe alocuri amuzanta comedie "Yes Man - Un cuvânt poate schimba totul". Carrey îl interpreteaza pe îndelung plictisitul angajat bancar Carl Allen, care îoi petrece zilele respingând cererile de împrumut oi serile evitând invita?iile prietenilor lui, pentru ca sa poata sta pe canapea oi sa se uite la televizor. Aceasta pâna când un fost coleg, Nick (John Michael Higgins), îl convinge sa participe la un seminar al lui Bundley.

Jurând sa accepte orice invita?ie sau sugestie i-ar ieoi în cale - Bundley vorbeote despre acesta ca despre un "legamânt" - Carl descopera o schimbare radicala în rela?ia cu prietenul lui cel mai bun, Peter (Bradley Cooper), precum oi ca este mai respectat de neîndemânaticul sau oef, Norm (Rhys Darby), care e bucuros de "da"-ul lui Carl când l-a întrebat daca accepta sa lucreze oi într-o zi de sâmbata. Carl va participa la câteva evenimente sociale ale lui Norm, la care invita?ii vin îmbraca?i ca personajele din "Harry Potter" sau din "300". Dar cea mai mare realizare adusa de noua filosofie a lui Carl este o rela?ie romantica cu o cântarea?a, Allison (Zooey Deschanel), care este încântata de spontaneitatea acestuia. (Aflam ca anterior Carl a fost casatorit timp de oase luni, fiind parasit din motive de prea prostanac.)

În principiu o ocazie pentru noi fe?e-fe?e ale lui Carrey, adaptarea regizorului Peyton Reed dupa cartea lui Danny Wallace saluta deschiderea fa?a de via?a oi aventura oi satirizeaza supersti?iile. Alaturi de alte activita?i precum lec?iile de zbor, de chitara oi de coreeana, Carl se ofera sa lucreze ca voluntar într-o cantina; apoi el oi Allison sunt arata?i ducând dona?ii la o opera caritabila coordonata de un preot. Deoi nu se prezinta existen?a de rela?ii sexuale între Carl oi Allison, cei doi discuta despre mutatul împreuna. Filmul con?ine însa umor sexual oi unele faze mai dezgustatoare.

Filmul include nuditate, umor sexual, o înjuratura, multe expresii necizelate oi câteva blasfemii. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=573