www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=569

Sex Drive

Regia:Sean Anders
Roluri principale:Josh Zuckerman, Amanda Crew
Durata:109
Producator:Summit Entertainment
Premiera în România:19.12.2008

Deoi aspectul romantic învinge în cele din urma, par?ial cel pu?in, desfrânarea din "În SEXcursie", film regizat de Sean Ander, care a oi scris scenariul alaturi de John Morris, face aceasta calatorie una neplacuta. Filmul ecranizeaza romanul lui Andy Behrens "All the Way", povestea unui nefericit baiat de 18 ani pe numele lui Ian (Josh Zuckerman), de care îoi bate joc în permanen?a fratele lui mai mare, Rex (James Marsden). În plus nici slujba pe care o are Ian nu îl ajuta prea mult: distribuie cupoane într-un mall îmbracat ca o gogoaoa uriaoa.

Neîndemânatic cu fetele, Ian este disperat sa scape de virginitate. Astfel ca atunci când întâlneote online o femeie ispititoare (Katrina Bowden) - care se prezinta ca domniooara Tasty - oi care îl invita în oraoul ei, Knoxville, Ian fura maoina sport a fratelui sau oi o porneote la drum. Cei mai buni prieteni ai lui vin cu el: Lance (Clark Duke) oi Felicia (Amanda Crew), ei crezând ca Ian îoi viziteaza o bunica bolnava. Ian e îndragostit pe ascuns de Felicia, care e atrasa însa de aparent indiferentul Lance. Presta?iile bune vin din partea lui Marsden, cu energia lui nebuna, oi Seth Green, în rolul unui mecanic auto din comunitatea Amish. Dar vulgaritatea constanta oi percep?ia eronata asupra sexualita?ii umane fac filmul de nerecomandat.

Filmul con?ine mult con?inut sexual, inclusiv scene nonmaritale, nuditate masculina oi feminina, expresii necizelate oi consum de bautura. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=569