www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=566

Regia:Eric Darnell, Tom McGrath
Roluri principale:Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer
Gen:Ac?iune, Aventuri, Anima?ie, Comedie, Familie
Durata:90
Producator:DreamWorks Animation
Premiera în România:28.11.2008

În general placuta comedie animata "Madagascar 2" este atât o aventura cât oi o poveste despre reîntoarcerea acasa, deoi casa la care revine cvartetul de personaje principale în aceasta continuare nu este aceea confortabila la care s-au gândit ei ini?ial. Crescu?i în siguran?a Gradinii Zoologice din New York, cei patru prieteni - leul Alex caruia îi place sa danseze (voce Ben Stiller), exuberanta zebra Marty (voce Chris Rock), ipohondra girafa Melman (voce David Schwimmer) oi fermecatoarea hipopotami?a Gloria (voce Jada Pinkett Smith) - se trezesc izola?i pe insula care da titlul filmului, în "Madagascar" din 2005.

Cu ajutorul unor pinguini ajunoi oi ei din greoeala acolo oi a unui grup de lemuri, ei au reparat un avion prabuoit oi l-au echipat cu o praotie uriaoa care spera ca îi va arunca înapoi în Gotham. Dar dupa un zbor care î?i face parul maciuca, "Air Penguin" aterizeaza în schimb for?at într-o savana africana. Traind un deja vu pe masura ce cerceteaza peisajul maiestuos, Alex descopera repede ca este tocmai rezerva?ia din care a fost rapit când era mic, fiind recunoscut de parin?ii lui (voci Bernie Mac oi Sherri Shepherd). Tatal lui Alex este liderul familiei sale, dar are un rival aprig în Makunga (voce Alec Baldwin), care planuieote sa transforme reuniunea de familie într-o ocazie de a crea probleme.

În timp ce footii oraoeni continua sa se adapteze la via?a în acest mediu natural, Marty are o criza de identitate provocata de faptul ca Alex nu reuoeote sa îl recunoasca între sute de alte zebre alaturi de care alearga acum, iar Gloria, nebagând în seama iubirea secreta a lui Melman pentru ea, se îndragosteote de hipopotamul Moto Moto (voce cântare?ul will.i.am din Black Eyed Peas). Regizorii oi co-scenariotii (împreuna cu Ethan Cohen) Eric Darnell oi Tom McGrath folosesc aceste fire ale poveotii pentru a oferi lec?ii despre nevoia de încredere în sine oi despre adevarata natura a iubirii.

Filmul con?ine uooare ironii, pu?in limbaj necizelat oi câteva elemente tematice care i-ar putea speria pe copiii foarte mici. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=566