www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=565

Regia:John Erick Dowdle
Roluri principale:Jennifer Carpenter, Steve Harris
Gen:Horror, Mister, Thriller
Durata:86
Producator:Screen Gems
Premiera în România:02.01.2009

"Carantina" este un agitat, intens oi stupid film horror. Este vorba de o reporteri?a de televiziune din Los Angeles, Angela Vidal (Jennifer Carpenter cunoscuta de exemplu din "Exorcismul lui Emily Rose") oi cameramanul ei, cel mai adesea nevazut, Scott (Steve Harris), care filmeaza o ac?iune de rutina a pompierilor, cu Jake (Jay Hernandez) oi George (Johnathon Schaech) ca subiec?i principali.

Alarma suna iar pompierii merg cu promptitudine sa investigheze cele aflate despre o batrâna, doamna Espinosa, blocata în apartamentul ei, de unde scoate ?ipete ciudate. Angela filmeaza totul cu nerabdare. Dar când sparg uoa o gasesc pe femeie în stare catatonica, iar când încearca sa o convinga sa iasa ea se transforma într-o creatura salbatica, ce muoca. Pompierii se vor trezi în curând închioi în blocul respectiv, cu toate comunica?iile cu exteriorul blocate. Poli?ia oi camioanele Centrului de Control oi Prevenire a Bolilor înconjoara cladirea, dar nu ofera explica?ii. În curând oi al?i locuitori din bloc se manifesta ca batrâna Espinosa, muocaturile lor aducând moartea.

Regizorul oi co-scenaristul John Erick Dowdle ne prezinta extinderea infec?iei, ce aduce o progresie copleoitoare de cadavre, totul filmat prin camera video a lui Scott, ceea ce ne aminteote cumva de "Cloverfield", de la începutul acestui an. În fapt filmul este un remake dupa o produc?ie hispanica din 2007. Bravada lui Carpenter va lasa loc isteriei generale. Premisa ilogica cere renun?area la ra?iune pentru a putea urmari filmul.

Filmul con?ine violen?a oi sânge în cantita?i mari, dar în filmari scurte; ucideri, limbaj necizelat, blasfemii; câini, oobolani, copii oi femei nebune. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=565