www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=544

Regia:Oxide Pang Chun, Danny Pang
Roluri principale:Nicolas Cage, Philip Waley
Gen:Ac?iune, Drama, Thriller
Durata:100
Producator:Bangkok Dangerous
Premiera în România:19.09.2008

În "Asasinul din Bangkok", Joe (Nicolas Cage), un asasin solitar, merge în Bangkok pentru a duce la bun sfâroit patru contracte de asasinare pentru un oef al lumii interlope locale, Surat (Nirattisai Kaljareuk). Joe spera ca acesta va constitui punctul culminant al carierei sale. Ajuns acolo, însa, el cade sub vraja exoticului orao. De asemenea, descopera ca izolarea emo?ionala necesara pentru munca sa este topita de prietenia lui cu Kong (Shahkrit Yamnarm), un mic ho? pe care îl angajeaza ca asistent, pentru a-i face diversele comisioane, cu inten?ia ini?iala de a-l ucide la final pentru a nu lasa nici o urma.

Totodata, el se îndragosteote de frumuoica Fon (Charlie Young), o farmacista surdomuta, care nu îi cunoaote adevarata identitate oi ocupa?ie. Lucrurile se complica oi mai mult pentru el atunci când, cerând mai mul?i bani pentru o anumita crima, Surat decide sa afle cine este anonimul Joe oi sa scape de el. Regizat de fra?ii Danny Pang Fat oi Oxide Pang Chun, acest remake al filmului lor din 1999 prezinta multa violen?a oi valori morale confuze, eroul lui instruindu-oi protejatul în arta uciderii chiar daca el între timp începe sa îoi puna sub semnul întrebarii stilul de via?a de pâna atunci.

Filmul con?ine scene scurte cu activitate sexuala sugerata, nuditate feminina par?iala, ac?iune cu violen?a intensa, cu varsare de sânge, o sinucidere, oi limbaj necizelat oi vulgar ocazional. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=544