www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=544

Regia:Oxide Pang Chun, Danny Pang
Roluri principale:Nicolas Cage, Philip Waley
Gen:Actiune, Drama, Thriller
Durata:100
Producator:Bangkok Dangerous
Premiera în România:19.09.2008

În "Asasinul din Bangkok", Joe (Nicolas Cage), un asasin solitar, merge în Bangkok pentru a duce la bun sfârsit patru contracte de asasinare pentru un sef al lumii interlope locale, Surat (Nirattisai Kaljareuk). Joe spera ca acesta va constitui punctul culminant al carierei sale. Ajuns acolo, însa, el cade sub vraja exoticului oras. De asemenea, descopera ca izolarea emotionala necesara pentru munca sa este topita de prietenia lui cu Kong (Shahkrit Yamnarm), un mic hot pe care îl angajeaza ca asistent, pentru a-i face diversele comisioane, cu intentia initiala de a-l ucide la final pentru a nu lasa nici o urma.

Totodata, el se îndragosteste de frumusica Fon (Charlie Young), o farmacista surdomuta, care nu îi cunoaste adevarata identitate si ocupatie. Lucrurile se complica si mai mult pentru el atunci când, cerând mai multi bani pentru o anumita crima, Surat decide sa afle cine este anonimul Joe si sa scape de el. Regizat de fratii Danny Pang Fat si Oxide Pang Chun, acest remake al filmului lor din 1999 prezinta multa violenta si valori morale confuze, eroul lui instruindu-si protejatul în arta uciderii chiar daca el între timp începe sa îsi puna sub semnul întrebarii stilul de viata de pâna atunci.

Filmul contine scene scurte cu activitate sexuala sugerata, nuditate feminina partiala, actiune cu violenta intensa, cu varsare de sânge, o sinucidere, si limbaj necizelat si vulgar ocazional. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar si pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=544