www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=537

Forgetting Sarah Marshall

Regia:Nicholas Stoller
Roluri principale:Paul Rudd, Jonah Hill
Durata:118
Producator:Apatow Productions
Premiera în România:22.08.2008

"Înoelat de Sarah Marshall", cea mai recenta comedie romantica a producatorului filmelor "Virgin la 40 de ani" oi "Un pic însarcinata", este adesea emo?ionanta oi amuzanta. Dar, asemenea predecesoarelor ei, este oi frecvent vulgara. Jason Segel îl interpreteaza pe Peter Bretter, compozitor. Când prietena lui, actri?a Sarah Marshall (Kristen Bell) - protagonista unui ridicol serial poli?ist numit "Crime Scene: Scene of the Crime", pentru care Peter a compus coloana sonora - îl anun?a ca îl paraseote, o face într-un moment extrem de vulnerabil: el sta dezbracat în fa?a ei. Peter este neconsolat, plângându-oi amarul în fa?a fratelui sau, Brian (Bill Hader).

Amintindu-oi cum vorbea Sarah mereu despre Hawai, el merge acolo pentru a-oi obloji ranile, dar o gaseote pe Sarah cu noul ei prieten, Aldous Snow, un star rock britanic (Russell Brand). Empatica recep?ionista a hotelului, Rachel (Mila Kunis), este martora la întâlnirea lor, oi nu trece mult pâna ce îi ofera lui Peter compania ei platonica. În curând acesta însa se îndragosteote de ea, ceea ce conduce la complica?ii romantice. Daca scoatem elementele vulgare din primul film ca regizor al lui Nicholas Stoller, oi dincolo de râsete, exista o surprinzator de sensibila poveste cu remarci inteligente legate de rela?ii. În ciuda elementelor umoristice, personajele sunt convingatoare - în special Segel, a carui vulnerabilitate este deopotriva amuzanta oi dureroasa.

În anumite aspecte, exista un bun suport moral. Personajele se comporta în general cu maturitate, chiar oi în întâlnirile dintre Peter oi Aldous, oi Sarah oi Rachel. ai grija de care dau dovada angaja?ii hotelului - instructorul de surf Chuck (Paul Rudd), ospatarul Matthew (Jonah Hill), barmanul Dwayne (Da'Vone McDonald) - fa?a de suferindul Peter demonstreaza o admirabila omenie. Dar - oi este un mare "dar" - elementele care ridica obiec?ii de mai jos (atât de caracteristice comediilor clasificate cu R ale lui Apatow) sunt prea penetrante pentru a fi ignorate, inclusiv de exemplu un fir secundar al ac?iunii despre un tânar proaspat casatorit (Jack McBrayer), inhibat din motive religioase cu nu atât de reticenta lui mireasa. Daca aceste elemente ar fi fost excluse, filmul ar fi putut ramâne atragator.

Filmul con?ine rela?ii sexuale, unele aberante, cu nuditate par?iala, o scena cu nuditate masculina frontala, discu?ii pe teme sexuale, rela?ii nemaritale, mult limbaj necizelat oi violen?a comica. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=537