www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=531

Made of Honor

Regia:Paul Weiland
Roluri principale:Patrick Dempsey, Michelle Monaghan
Durata:101
Producator:Original Film, Columbia Pictures
Premiera în România:18.07.2008

În "Mireasa e iubita mea", afemeiatul Tom (Patrick Dempsey) îoi da seama ca o iubeote pe cea care îi este de ani de zile cea mai buna amica, Hannah (Michelle Monaghan). Cei doi s-au întâlnit în colegiu, având o rela?ie calduroasa dar platonica. În cei zece ani care au urmat, Tom a devenit un bogat afacerist, iar Hannah o restauratoare de arta de succes. El se întâlneote (oi se culca) cu femei într-o rata alarmanta, oi chiar are regula de a nu se culca cu aceeaoi femeie de doua ori la rând. Între timp, el oi Hannah iau prânzul împreuna, vorbesc la telefon la nesfâroit oi sunt fiecare pentru celalalt cel mai apropiat confident.

Revela?ia lui Tom are loc atunci când Hannah pleaca peste ocean într-o calatorie de afaceri de oase saptamâni oi încercarile lor de a lua legatura unul cu celalalt sunt zadarnicite. El îi informeaza pe neîncrezatorii lui colegi de baschet ca acum otie ca o iubeote cu adevarat. Când Hannah se întoarce, este pregatit sa o ceara de so?ie, cu un buchet de flori în mâini, dar ea îl anun?a bucuroasa ca s-a logodit cu un lord sco?ian, Colin (Kevin McKidd). În launtrul ei, bineîn?eles, l-a iubit întotdeauna pe Tom, dar este convinsa ca el nu va fi niciodata dornic sa întemeieze o familie (pare capabil sa spuna "te iubesc" doar ca?eluoilor dragu?i pe care îi întâlneote pe strada).

Deoarece Tom este cel mai bun prieten al ei, Hannah îi cere sa fie "domniooara de onoare" alaturându-se celorlalte trei prietene ale ei, dintre care una (Busy Philipps) este suparata pe Tom pentru ca a parasit-o cu ceva timp în urma. El accepta umil oferta la îndemnul prietenilor lui, deoarece astfel va putea sa fie în compania ei oi va putea sa o convinga sa nu se casatoreasca. Cu to?ii pleaca în Sco?ia la castelul lui Colin - familia lui de?ine o distilerie - pentru nunta. (Avem aici ocazia sa vedem spectaculoase peisaje sco?iene.)

Dempsey este fermecator, oi devine tot mai agreabil pe masura ce ac?iunea înainteaza oi personajul lui renun?a la comportamentul lui desfrânat. Monaghan este oi ea atragatoare, deoi rolul ei nu este la fel de substan?ial. Filmul regizorului Paul Welland începe cu câteva elemente deosebit de problematice, legate de via?a amoroasa destrabalata a lui Tom oi de succesiunea de casnicii eouate ale tatalui sau (Sydney Pollack). Dar în cele din urma devine o poveste sentimentala în care eroul principal afla adevarata semnifica?ie a iubirii, promovându-se în general o viziune morala acceptabila.

Filmul con?ine rela?ii sexuale sugerate, divor?, consum de alcool, cuvinte oi expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=531