www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=527

Regia:Peter Berg
Roluri principale:Will Smith
Gen:Ac?iune, Comedie, Drama, Fantastic
Durata:92
Producator:Blue Light/Weed Road Pictures/Overbrook
Premiera în România:04.07.2008

"Hancock" ofera o noua rasturnare a unui cunoscut gen hollywoodian, prezentându-le spectatorilor un super-erou care sufera de indigestie, este alcoolic oi distrugator de stupid. În ciuda evidentelor lui lipsuri, personajul care da oi numele filmului (Will Smith) este un hotarât facator de bine, dar actele lui bine-inten?ionate conduc adesea la dezastre. De exemplu, opreote o urmarire în mare viteza între maoini, nu înainte însa de a distruge câteva vehicule care trec pe acolo; salveaza o balena eouata pe plaja dar în procesul de salvare scufunda un iaht.

Când idealistul director de rela?ii publice Ray (Jason Bateman) este prins pe oinele de cale ferata oi Hancock îi salveaza via?a, Ray doreote sa îi întoarca favoarea schimbându-l pe noul lui prieten oi îmbunata?indu-i imaginea. Ca un prim pas, îl aduce acasa pe în mod normal nesociabilul Hancock - pe care abilita?ile lui unice oi amnezia privind via?a lui de dinainte îl împiedica sa se apropie de oameni - sa o întâlneasca pe so?ia lui, Mary (Charlize Theron), oi pe fiul lor, Aaron (Jae Head).

În timp ce tânarul Aaron devine curând un fan entuziast, sceptica Mary pare a nu avea încredere în Hancock oi îi cere lui Ray sa pastreze distan?a. Dispre?ul aratat de ea fa?a de poznele lui Hancock vrea de fapt sa mascheze atrac?ia fa?a de cel mai recent client al so?ului ei, oi sentimentul este reciproc. Ceea ce se întâmpla în continuare este o total neaoteptata rasturnare de situa?ie. Deoi felul de a fi oi stilul de via?a ale lui Hancock sunt prezentate în mod comic, greoelile lui din punct de vedere moral nu sunt niciodata deghizate în virtu?i. Via?a puternica de familie a lui Ray oi Mary este scoasa în eviden?a, în contrast cu solitudinea vulnerabila a lui Hancock.

Filmul con?ine ac?iune fantastica moderata ca intensitate, nuditate par?iala, umor vulgar, limbaj necizelat oi vulgar, o blasfemie oi un gest obscen. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=527