www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=525

Regia:Louis Leterrier
Roluri principale:Edward Norton, Liv Tyler, Tim Roth, William Hurt
Gen:Ac?iune, Fantastic, SF
Durata:112
Producator:Marvel Enterprises
Premiera în România:13.06.2008

Otravit de radia?ii gamma în cadrul unui experiment al armatei, omul de otiin?a dr. Bruce Banner (Edward Norton) descopera ca se transforma, atunci când este suficient provocat, în titularul uriao verde oi furios. Încercând sa scape de mânia ucigatoare a alter ego-ului lui, Banner ajunge în mahalalele din Rio de Janeiro, Brazilia, unde se angajeaza într-o fabrica de îmbuteliere, în timp ce cauta un leac.

Îl urmareote fara încetare conducatorul proiectului ce i-a fost fatidic, generalul Thaddeus Ross (William Hurt), care inten?ioneaza sa exploateze puterile distructive ale lui Hulk. Ross are un aliat dezagreabil în Emil Blonsky (Tim Roth), un ofi?er britanic aflat în vizita, a carui prezen?a de aceasta parte a baricadei nu este niciodata explicata în mod adecvat, dar a carui obsesie pentru a deveni un luptator invincibil îl face sa fie concentrat pe cautarea uriaoului.

Singura persoana pe care Hulk nu o va ataca niciodata este fosta prietena oi colega a lui Banner, Betty (Liv Tyler), care întâmplator este oi fiica generalului. Singura supravie?uitoare a primului lui atac salbatic, ea încearca sa îoi continue via?a, având un nou prieten, dar îi este înca dor de Banner. Un accident de la fabrica unde lucreaza Banner îi furnizeaza generalului indiciul de care are nevoie pentru a da de urma acestuia. Cu Blonsky la conducere, o trupa de comando îl urmareote pe fugar. Dar se trezesc în curând ca mai au de a face cu un alt monstru.

Între urmaririle care î?i taie respira?ia oi scenele de lupta efectiva, aceasta ultima intensa adaptare cu cunoscutul personaj de benzi desenate, regizata de Louis Leterrier, atinge grave probleme morale privind folosirea for?ei oi manipularea biologiei umane, ambele având considerabile rezonan?e în via?a reala. Dar ini?ial inocenta prezentare a poveotii de dragoste a personajelor principale este risipita mai apoi într-o scena care sugereaza rela?ii premaritale, împiedicând astfel recomandarea pentru spectatori mai mici.

Filmul con?ine rela?ii sexuale premaritale sugerate, nuditate par?iala, violen?a stilizata, scene medicale dureroase, pu?in umor vulgar, oi ocazional limbaj vulgar oi necizelat; poate fi acceptabil pentru adolescen?i mai mari. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=525