www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=522

Regia:Sean McNamara
Roluri principale:Nathalia Ramos, Janel Parrish, Logan Browning, Skyler Shaye
Gen:Comedie, Familie
Durata:110
Producator:Avi Arad & Associates
Premiera în România:13.06.2008

Sumar îmbracatele papuoi Bratz pentru preadolescente ar putea fi considerate de unii "doar" niote papuoi, dar constituie un inadecvat model pentru cultura pop. În filmul "Bratz", papuoile sunt întruchipate de patru liceence din California de Sud, care se poarta frumos cu parin?ii oi cu colegii lor, au o situa?ie ocolara buna oi îoi urmeaza visele - în acelaoi timp, însa, îmbracându-se ca escorte profesioniste.

Iudeo-hispanica Yasmin (Nathalia Ramos), asiatico-caucaziana Jade (Janel Parrish), afro-americanca Sasha (Logan Browning) oi blonda Cloe (Skyler Shaye) formeaza un cvartet multicultural de prietene din copilarie. Ele se trezesc în fiecare diminea?a stralucitoare oi fericite, oi imediat îoi pornesc camerele web pentru a se ajuta una pe cealalta sa îoi aleaga îmbracamintea. Însa în prima lor zi ca boboci la Liceul Carry Nation, trei dintre ele îoi gasesc rapid o gaoca: Jade se aoeaza alaturi de pasiona?ii de otiin?e, Sasha se latura echipei de majorete, iar Cloe intra în echipa de fotbal a fetelor. Yasmin nu se încadreaza în aceste grupuri oi nici în altele - nici macar în acela al singuraticilor, care, într-o încercare umoristica, au oi ei propriul lor grup.

Întareote acest sistem al gaotilor preoedinta corpului elevilor, Meredith Baxter Dimley (Chelsea Staub), manipulatoare oi totuoi vulnerabila. Fiica directorului ocolii (Jon Voight, aproape de nerecunoscut în spatele unui nas fals), Meredith dicteaza aoezarea la mese în cantina, îoi terorizeaza protejatele oi pe prietenul ei, oi aduna informa?ii jenante cu care sa îoi oantajeze rivalii. Când filmul sare peste doi ani pentru a le arata pe eroinele noastre care s-au îndepartat una de cealalta, Meredith da o petrecere extravaganta, completata de camere de filmat MTV oi de un elefant dresat, pentru a le umili pe cele patru, pe care le insulta spunându-le "brats" - puotoaice.

Cum poate tatal ei, director al unei ocoli publice, sa sus?ina din punct de vedere financiar o petrecere care l-ar duce la faliment oi pe un paoa, nu se explica, dar acest fapt este în concordan?a cu îndepartarea de natural a regizorului Sean McNamara, ca oi în scena în care Jade, la ora de chimie, produce focuri de artificii dintr-o eprubeta. ai cu toate faptele bune oi admirabila camaraderie a fetelor, Bratz (cum îoi numesc ele trupa de fete care cânta oi danseaza) sunt niote snoabe, care "mor" daca nu îoi cumpara haine noi oi scumpe pentru o petrecere.

Filmul con?ine scene cu multa îmbracaminte strâmta oi sumara, doua încaierari oi umor necizelat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=522