www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=510

Regia:George Clooney
Roluri principale:George Clooney, Renee Zellweger, John Krasinski
Gen:Comedie, Drama, Romantic, Sport
Durata:114
Producator:Casey Silver Productions
Premiera în România:09.05.2008

Începuturile fotbalului profesionist din America furnizeaza fundalul pentru "Jocuri murdare", o placuta comedie romantica - deoi titlul în limba româna nu ar sugera acest lucru - amplasata în 1925. În ciuda unor inconsecven?e în desfaourarea ac?iunii oi a limbajului uneori problematic, filmul ofera o atractiva incursiune în acea perioada. George Clooney este Jimmy "Dodge" Connolly, jucator oi proprietar al echipei de fotbal american Duluth Bulldogs. Echipa a jucat timp de 20 de ani pe paouni, oi când, instabila din punct de vedere financiar, ajunge, ca multe alte echipe, falimentara, Connolly se gaseote aproape în imposibilitatea de a-oi gasi un alt loc de munca.

Auzind la radio anun?ul ca un vestit erou de razboi, care în colegiu a fost o vedeta, Carter Rutherford (John Krasinski), a atras o mul?ime de 40.000 de persoane pe stadionul de fotbal al Universita?ii Princeton, Dodge se gândeote sa îi ofere 5.000 de dolari pe joc pentru a-l coopta în echipa lui. Dupa ce CC Frazier (Jonathan Pryce), managerul lui Carter, îl convinge pe Dodge sa dubleze suma, Carter conduce echipa refacuta într-un lan? de victorii. Îndemnata de Mack Steiner (Max Casella), fostul camarad nemul?umit al lui Carter, cocheta reporteri?a din Chicago Lexie Littleton (Renee Zellweger) începe sa urmareasca echipa, cu scopul de a-i leza prestigiul lui Carter. Desigur, cei doi ajung sa se îndragosteasca unul de celalalt, deoi Lexie oi Dodge îoi exprima atrac?ia reciproca într-un schimb de replici pline de ironie. În ansamblu, Clooney, care este oi regizorul filmului, a realizat o placuta oi inocenta poveste de dragoste, de asemenea cu o frumoasa coloana sonora.

Filmul con?ine blasfemii, limbaj vulgar oi necizelat ocazional, o bataie cu pumnii - nu prea dura -, uooare referin?e sexuale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=510