www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=508

21

Regia:Robert Luketic
Roluri principale:Kevin Spacey, Laurence Fishburne, Kate Bosworth, Jim Sturgess
Durata:122
Producator:Relativity Media
Premiera în România:09.05.2008

Un student stralucit de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts devine un jucator de jocuri de noroc în Las Vegas în filmul "21: aansa vie?ii lui". Bazata pe o poveste adevarata, aceasta drama psihologica este stralucitoare dar superficiala. Talentatul oi muncitorul Ben Campbell (Jim Sturgess) are o mare ambi?ie: sa urmeze Facultatea de Medicina de la Harvard. Îi lipsesc însa banii pentru a-oi putea atinge acest scop, oi realizarile lui academice nu sunt de ajuns pentru a-i aduce bursa mult râvnita care sa îl ajute în acest sens.

O solu?ie surprinzatoare este oferita de profesorul de matematica Micky Rosa (Kevin Spacey). Impresionat de performan?ele lui Ben la orele lui, îl invita pe acesta sa se alature unui grup clandestin de genii matematice care merg în fiecare weekend în Las Vegas pentru a câotiga la jocul blackjack prin metoda legala dar neagreata a numararii car?ilor. Reticent la început, Ben cedeaza în cele din urma când Jill Taylor (Kate Bosworth), membra a grupului, o fata careia Ben îoi dorea de mult timp sa îi faca curte, îl viziteaza la locul lui de munca unde câotiga 8 dolari pe ora, oi reînnoieote invita?ia.

El insista ca va ieoi din schema odata ce va aduna cei 300.000 de dolari care sa îi permita sa ajunga la Harvard. Nu se va opri însa aici, oi succesul lui nu trece neobservat de catre oeful securita?ii cazinoului, Cole Williams (Laurence Fishburne). Filmul regizorului Robert Luketic arata pericolele lacomiei oi ale orgoliului, pe masura ce disensiunile cresc în rândul conspiratorilor oi Ben devine periculos de neglijent. Dar "21: aansa vie?ii lui" de asemenea glorifica razbunarea oi valoarea "experien?ei de via?a".

Filmul con?ine rela?ii sexuale nemaritale, scene scurte cu nuditate par?iala, sarut între persoane de acelaoi sex, limbaj vulgar oi necizelat, oi umor cu caracter sexual. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=508