www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=502

Regia:Pete Travis
Roluri principale:Dennis Quaid, Matthew Fox, William Hurt, Forest Whitaker
Gen:Ac?iune, Drama, Thriller
Durata:90
Producator:Original Film
Premiera în România:04.04.2008

Aoa dupa cum un în?elept spunea odata, totul depinde de unghiul din care priveoti problema. Acest principiu se aplica oi în "Fiecare vede altceva", un thriller despre o încercare de asasinare a preoedintelui SUA (William Hurt), ce ne ofera acelaoi eveniment din opt perspective diferite. Preoedintele Ashton se afla în Salamanca, Spania, gata sa ?ina un discurs la încheierea unei întâlniri de pace între Occident oi liderii lumii arabe, când este împuocat. Dupa câteva minute câteva bombe sar în aer, provocând devastare oi panica în frumoasa Plaza Mayor. (De fapt majoritatea filmarilor au fost realizate în Mexic.)

Printre participan?i oi spectatori sunt agen?ii serviciilor secrete Thomas Barnes (Dennis Quaid) oi Kent Taylor (Matthew Fox), primul tocmai revenindu-oi dupa un glonte primit pentru preoedinte în timpul tentativei de asasinat de acum un an; Howard Lewis (Forest Whitaker), un turist american cu o camera video; producatoarea de televiziune Rex Brooks (Sigourney Weaver), ce priveote evenimentele din studio; oi Enrique (Eduardo Noriega), un ofi?er de securitate cooptat de Barnes în învalmaoeala evenimentelor.

Alte personaje, ale caror roluri vor deveni mai clare pe masura ce filmul înainteaza, sunt paramedicul Veronica (Ayelet Zurer), localnicul Suarez (Said Taghmaoui), care a început o conversa?ie cu Howard în mijlocul mul?imii, Anna (Alicia Jaziz Zapien), o dragu?a feti?a cu un con de înghe?ata ce este separata de mama ei, oi nenumara?i al?ii din scenele teribilului eveniment. A spune mai multe înseamna a ruina revela?iile ce vin dupa fiecare versiune a evenimentelor. Regizorul Pete Travis demonstreaza o mare afinitate pentru acest tip de material, în timp ce distribu?ia reuoeote sa fie la înal?ime. Quaid este stralucitor, realist în redarea agita?iei emo?ionale a personajului sau. Whitaker este de asemenea foarte credibil. Scenariul este însa improbabil în mai multe puncte, oi totuoi inteligent.

Filmul con?ine multa violen?a, intensa, dar fara exagerari, multe expresii necizelate oi blasfemii. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=502