www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=487

Roluri principale:Edward Burns, Shannyn Sossamon
Gen:Horror, Mister, Thriller
Durata:87
Rating:O (AP-13)
Producator:Alcon Entertainment
Premiera în România:22.02.2008

Telefonul suna... oi te auzi pe tine cum mori! În mâinile unui scenarist oi regizor mai creativ, un film horror precum "Apel nepreluat" ar fi putut fi mai cu imagina?ie, poate o comedie neagra despre for?ele raului folosindu-se de telefoanele mobile pentru a raspândi teroare oi moarte. Dar regizorul Eric Valette oi scenaristul Andrew Klavan au adaptat produc?ia japoneza din 2003, "Chakushin Ari", reducând din fericire din violen?a dar din pacate oi din satira originalului. Rezultatul este un film horror cu audien?a vizata formata din tineri.

Ac?iunea are acum loc la un colegiu american. Un spirit razbunator lasa mesaje pe telefoanele mobile ale studen?ilor. (Ia mult pâna sa î?i dai seama care e sensul razbunarii printr-o poveste secundara slab dezvoltata despre un copil abuzat.) În mesajul pe care îl aud studen?ii este propria voce, de peste doua zile, cu data oi ora mor?ii lor. Fantoma are preferin?a pentru mobile oi nici chiar exorcismul unui evanghelist la un spectacol de televiziune nu îl poate opri din planurile sale. Shannyn Sossamon o interpreteaza pe înspaimântata dar totuoi curajoasa studenta Beth Raymond. Edward Burns joaca rolul detectivului Jack Andrews. Deoi filmul a dorit sa ob?ina AP-13 ca rating, pentru cei mai tineri filmul este prea violent, plus secven?ele cu copilul abuzat. În plus exista o neinspirata scena cu o imagine sacrilega în timpul exorcismului, care ofenseaza creotinii.

Filmul con?ine expresii vulgare oi blasfemii, multe mor?i cu diferite grade de violen?a, scene de teroare intensa, abuz asupra unei minore. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=487