www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=486

Regia:Gregory Hoblit
Roluri principale:Diane Lane, Colin Hanks
Gen:Horror, Thriller
Durata:100
Producator:Lakeshore Entertainment
Premiera în România:22.02.2008

"Crime online" este un sumbru thriller despre un ucigao care îoi tortureaza victimele în direct pe internet, folosindu-se de situl KillsWithMe.com. Prima sa victima poarta aceste cuvinte scrijelite pe piept. Este însa doar prima. Iar situl este astfel facut încât cu fiecare vizita primita din partea internau?ilor dornici de senza?ii tari, victima este mai aproape de moarte. Agentul FBI dedicat cybercrimelor, Jennifer Marsh (Diane Lane), primeote sarcina de a-l identifica oi prinde pe criminal.

Marsh este vaduva (so?ul ei, agent de asemenea, a fost ucis în timpul serviciului), iar în aer pluteote amenin?ator spectrul ideii ca dulcea ei feti?a, Annie (Perla Haney-Jardine), oi mama ei în vârsta, Stella (Mary Beth Hurt), ar putea pa?i ceva. Frica devine mai plauzibila dupa ce aflam ca ucigaoul îoi are reoedin?a, asemenea echipei FBI, în Portland, Oregon, oi pare a avea ceva personal cu cei care îl urmaresc. În sine este vorba de un film poli?ist, în care din pacate identitatea criminalului ne este prea rapid revelata. Iar finalul - care ne descopera oi motiva?iile ucigaoului - aminteote de multe filme din acest gen.

Este genul de film în care te temi tot timpul pentru ce e mai rau. Sunt unele scene înfricooatoare iar scenele de tortura sunt dure (pentru unii motiv suficient pentru a evita filmul), dar filmarile sunt destul de scurte. Pe de alta parte, jocul actoricesc bun al Lanei, dar oi al lui Billy Burke oi Colin Hanks (fiul lui Tom Hanks) în rolul detectivilor Eric Box oi Griffin Dowd, ridica pu?in nivelul filmului. Exista oi unele comentarii sociale.

Filmul con?ine scene scurte dar foarte violente, unele blasfemii oi limbaj necizelat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=486