www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=485

Meet the Spartans

Regia:Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Roluri principale:Carmen Electra, Kevin Sorbo
Durata:84
Producator:New Regency Pictures
Premiera în România:22.02.2008

"Întâlnire cu spartanii" este o parohie dupa filmul "300" din 2007 ce cauta sa îsi câstige audienta satirizând orice, de la "American Idol" la Gatorade. Dar astfel de abordari sunt mereu copilaroase si cel mai adesea schioapata în loc sa mearga. Povestea le va fi familiara celor care au vazut filmul lui Zack Snyder: Leonidas (Sean Maguire), regele Spartei, si-a gasit partenera de viata în regina Margot (Carmen Electra), si totul pare a merge bine. Problemele apar atunci când Xerxes (Ken Daitian), conducatorul agresiv al Persiei, îsi trimite emisarii cerând Spartei sa se predea. Daca refuza, persanul ameninta cu anihilarea orasului. Desi sunt depasiti numeroc, Leonidas e hotarât sa reziste, selectând o armata de luptatori curajosi.

În locul traditionalei batalii, confruntarea între cei doi regi ia forma unui concurs de insulte ("Mama ta e atât de grasa..."), a unei competitii de dans si altele. Referintele la lumea pop sunt din plin, de la Britney Spears tunzându-se la zero, la Lindsay Lohan iesind dintr-o clinica de reabilitare. Filmul regizorilor Jason Friedberg si Aaron Seltzer nu are nici bun simt si nici coerenta. Umorul adevarat este în cantitati prea mici pentru un film de lung metraj. Întâlnirea cu spartanii nu este astfel foarte reusita.

Filmul contine nuditate partiala, multe expresii necizelate, umor sexual. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar si pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=485