www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=482

Delirious

Regia:Tom DiCillo
Roluri principale:Michael Pitt, Steve Buscemi
Durata:107
Producator:HanWay Films
Premiera în România:15.02.2008

"Faima oi bani" spune povestea unei prietenii neverosimile puse la încercare oi chiar aproape distrusa de o poveste romantica oi mai neverosimila. Combina?ia de realism întunecat cu optimism nestingherit este însa în cele din urma neconvingatoare. În centrul poveotii se afla Toby Grace (Michael Pitt), un tânar fara casa a carui maniere îl fac placut aproape oricui îl întâlneote. Aoa se întâmpla oi cu Les Galantine (Steve Buscemi), un nemilos "paparazzo" care îl ia la el acasa pe Toby oi îi devine prieten oi mentor.

Les traieote vânând vulnerabilita?ile persoanelor faimoase oi Toby - o vreme cel pu?in - este încântat sa faca la fel. Conflictele între cei doi apar însa atunci când Toby începe sa depaoeasca grani?a dintre obscuritate oi celebritate. Paoeote în aceasta direc?ie atunci când are ocazia sa o întâlneasca pe diva muzicii pop K'Harma Leeds (Alison Lohman), o tânara de care i-a placut de mult timp. Din fericire pentru Toby, oi ea pare prinsa de farmecul lui, ca to?i ceilal?i, iar roman?a dintre cei doi se înfiripa rapid. Lucrurile devin confuze pentru Les, care, în ciuda insisten?ei lui ca cei boga?i oi faimooi sunt asemenea tuturor celorlal?i, are de facut fa?a tranzi?iei de la periferie spre interiorul acelei lumi.

Jocul actoricesc este bun. Nimeni la urma urmei nu poate juca mai bine o via?a josnica decât Buscemi, în timp ce Pitt da inocen?a personajului sau. Scenariul are de asemenea punctele lui bune, în special când diseca anumite aspecte ale industriei muzicale contemporane. Dar tonul filmului variaza deranjant de la cinism la o indulgen?a ireala. Valorile promovate sunt de asemenea pe alocuri problematice.

Filmul con?ine expresii vulgare, umor nepotrivit, nuditate, rela?ii sexuale între persoane necasatorite. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=482