www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=480

Regia:Matt Reeves
Roluri principale:Blake Lively, Mike Vogel
Gen:Ac?iune, Drama, SF, Thriller
Durata:84
Producator:Bad Robot
Premiera în România:15.02.2008

"Proiect: Vrajitoarea" plus "Ziua Independen?ei" oi un Godzilla terifiant descriu destul de bine filmul "Monstrul". Reuoita rearanjare a unor elemente familiare ofera un eficient exerci?iu de horror. Rob Hawkins (Michael Stahl-David) este un tânar din New York care a primit o slujba buna în Japonia. La petrecerea de adio, organizata de fratele lui, Jason (Mike Vogel), participa oi prietena acestuia, Lily Ford (Jessica Lucas), tacuta Marlena Diamond (Lizzy Caplan) oi tânara care îi trezeote interesul lui Rob, Beth McIntyre (Odette Yustman). Mai participa oi trancanitorul Hudson "Hud" Platt (T.J. Miller), care filmeaza petrecerea oi discursurilor de adio ale prietenilor lui Rob.

Dar deodata se aud o serie de explozii. Posturile de televiziune vorbesc despre un posibil cutremur, dar realitatea depaoeote imagina?ia: un monstru violent de propor?ii gigantice a invadat Manhattan-ul oi îl face buca?ele. Cum rutele de evacuare se închid rapid, Rob se angajeaza sa nu plece din orao pâna nu o salveaza pe Beth. Împreuna cu Lily, Marlena oi Hud încearca sa ajunga în zona casei lui Beth printr-un tunel subteran. Doar ca sub pamânt nu e mai multa liniote decât deasupra, pentru ca vor întâlni niote "monstrule?i". Filmul regizorului Matt Reeves combina inteligent filmarile unor camere manuale cu filmari ample ale oraoului. În plus beneficiaza oi de personaje credibile oi un scenariu bogat în umor sec.

Filmul con?ine imagini cu rani?i, doua înjuraturi, limbaj necizelat oi referin?e sexuale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=480