www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=474

Regia:Richard Shepard
Roluri principale:Richard Gere, Terrence Howard
Gen:Drama, Razboi
Durata:96
Producator:The Weinstein Company
Premiera în România:25.01.2008

În "Partida de vânatoare", o comedie neagra uneori interesanta, Richard Gere este Simon Hunt, un jurnalist de teren care a fost aruncat în umbra dupa o cadere nervoasa de acum câ?iva ani în timp ce realiza reportaje despre razboiul bosniac. O reîntâlnire surpriza cu un vechi coleg, fostul sau cameraman Duck (Terrence Howard), care vine în regiune cu o însarcinare, îl conduce pe Simon la a sugera ca are un fir pentru un material bomba: un interviu exclusiv cu un criminal de razboi notoriu care pâna acum a scapat de eforturile interna?ionale de cautare în oi în jurul Sarajevo. El sus?ine ca contactele lui i-au permis sa afle reoedin?a fictivului Boghanovic, cunoscut ca The Fox. Benjamin (Jesse Eisenberg), un reporter începator, fiul unuia dintre directorii re?elei de televiziune, insista sa se ?ina dupa ei, oi pu?in probabilul trio porneote în cautarea "prazii" lor, Simon dezvaluind ca de fapt îl vor captura.

Filmul a fost adaptat dupa articolul jurnalistului Scott Anderson din revista Esquire: "Ce am facut în vacan?a mea de vara", care relata cum Anderson oi al?i patru jurnalioti, care au realizat cu to?ii în trecut reportaje din Balcani, s-au reîntors la Sarajevo în anul 2000 oi s-au decis sa îl prinda pe criminalul de razboi Radovan Karadicz. În timpul misiunii lor, autorita?ile locale îi cred a fi agen?i CIA, încurcatura care apare oi în film. Amestecul de drama oi comedie neagra al scenaristului-regizor Richard Shepard este bun pe alocuri, dar nu în întregime, oi în ciuda plusurilor individuale oi a condamnarii implicite puternice a inac?iunii guvernamentale (de exemplu, Na?iunile Unite, CIA oi Uniunea Europeana) în prinderea criminalilor de razboi, per ansamblu nu reuoeote sa fie convingator.

Filmul con?ine limbaj necizelat oi vulgar gratuit; nuditate par?iala feminina; oarecare violen?a incluzând tortura; vânatoarea unei vulpi; referin?e sexuale; o scurta scena de sexualitate; oi situa?ii premaritale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

null

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=474