www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=465

Regia:Jon Turteltaub
Roluri principale:Nicolas Cage, Ed Harris, Jon Voight
Gen:Ac?iune, Aventuri
Durata:125
Producator:Jerry Bruckheimer Films
Premiera în România:04.01.2008

Daca vre?i sa vede?i "Comoara Na?ionala: Cartea Secretelor" cel mai bine este sa nu gândi?i prea mult în timpul filmului. Deoi cumva slabu? oi neplauzibil, acest film de aventura poate fi relaxant. Ben Gates (Nicolas Cage) este un vânator de comori care se trage din Thomas Gates, un erou al razboiului civil, despre care el ?ine acum cursuri. Când Mitch Wilkinson (Ed Harris) vine cu acuza ca Thomas Gates ar fi fost parte din conspira?ia ce a urmarit asasinarea lui Abraham Lincoln, Ben oi tatal sau, Patrick (Jon Voight), sunt hotarâ?i sa cure?e numele predecesorului lor.

În acest efort oi în cautarea "oraoului de aur" despre care Thomas Gates nu a spus Confedera?iei, cei doi apeleaza la partenerul expert în tehnica al lui Ben, Riley Poole (Justin Bartha), precum oi la arhivista oi fosta prietena a lui Ben, Abigail Chase (Diane Kruger). Mai surprinzator este ca cei doi apeleaza oi la mama lui Ben, profesoara Emily Appleton (Helen Mirren), experta în limbi native americane oi despar?ita de Patrick de peste 30 de ani. Cautarile îi conduc prin Paris, apoi prin Londra oi înapoi în Washington. Abigail se foloseote de noul ei prieten, Connor (Ty Burrell), care lucreaza la Casa Alba, pentru a facilita o inspec?ie în Biroul Oval.

Dupa aceasta Ben decide ca trebuie sa apeleze la o masura extrema: sa îl rapeasca pe preoedinte, dar în maniera cea mai delicata posibila. Spre norocul lui, preoedintele nu este deranjat sa fie rapit pentru o cauza buna. Între timp pe urmele lui Ben, dar tot timpul cu un pas în urma, se afla agentul special al FBI Sadusky (Harvey Keitel). Filmul lui John Turteltaub este foarte lung, dar cei pasiona?i de urmariri cu maoina, de pasaje secrete oi care vor istoria SUA prezentata altfel, vor rabda cele doua ore.

Filmul con?ine unele scene de ac?iune prea intense oi câteva poante deplasate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=465