www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=458

Good Luck Chuck

Regia:Mark Helfrich
Roluri principale:Jessica Alba, Dane Cook
Durata:102
Producator:Lionsgate Pictures
Premiera în România:07.12.2007

Cea mai nou comedie sexuala despre capriciile rela?iilor moderne, "Charlie Talisman", reuoeote sa fie respingatoare, fara umor oi mai mult decât slaba. Exista un pericol real oi anume ca ghinioniotii care merg la acest film sa renun?e ani în oir sa mai vada vreo comedie romantica, sau cel pu?in sa evite orice film în care apar numele Dane Cook sau Dan Fogler.

Cook îl interpreteaza pe Chuck Logan iar Fogler pe prietenul acestuia, Stu, chirurg plastician responsabil pentru multe dintre momentele cele mai neplacute ale filmului. Fanii unor filme precum "Calea Împaratului" sau "Mumble, cel mai tare dansator", nu vor aprecia modul în care pinguinii sunt folosi?i în proceduri. Singurul element luminos al acestui film este Jessica Alba, care categoric merita comedii mai bune. Aproape orice altceva ar fi mai bun pentru ea decât acest film.

Datorita unui blestem cu care s-a pricopsit când avea 10 ani, Chuck ajunge sa fie considerat un talisman de catre femei: oricine se culca cu el gaseote imediat iubirea vie?ii oi se casatoreote. Astfel ca la uoa lui se formeaza o coada de femei dornice de o scurta partida de sex doar pentru a-oi gasi barbatul perfect a doua zi. Chuck se bucura pâna în ziua în care întâlneote femeia pe care o considera perfecta pentru el. Împiedicata Cam (Alba), îngrijitoare de pinguini la un acvariu din localitate, îi rezista ini?ial, dar apoi cedeaza oi la orizont apare momentul de maxima periculozitate: daca se vor culca, ea îoi va gasi imediat barbatul ideal... altul decât Chuck. Blestemul trebuie rupt.

Filmul con?ine zeci de întâlniri sexuale, expresii vulgare, masturbare, umor de un gust îndoielnic, folosire de droguri, nuditate masculina oi feminina. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=458