www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=455

Sydney White

Regia:Joe Nussbaum
Roluri principale:Amanda Bynes
Durata:90
Producator:Morgan Creek Productions
Premiera în România:23.11.2007

"Sydney White oi cei oapte tocilari" este o comedie din campus despre o de nestapânit fata baie?oasa, care devine lidera unui grup de studen?i de colegiu marginaliza?i. Crescuta de tatal ei instalator, vaduv (John Schneider), Sydney White (Amanda Bynes) este o tânara cu multa încredere în sine oi fara aere. Ea pleaca la colegiu sperând sa se alature prestigiosului club universitar feminin din care a facut parte mama ei. Sydney câotiga curând sprijinul unei alte membre a clubului, Dinky (Crystal Hunt), oi al lui Tyler (Matt Long), membru al unei fraternita?i, care se îndragosteote repede de ea.

Fosta prietena a lui Tyler, îngâmfata preoedinta a clubului, Rachel (Sara Paxton), nu este însa deloc impresionata. Ea reuoeote în cele din urma sa saboteze cererea de intrare a lui Sydney, oi o trimite în exil social. Neavând unde sa locuiasca în campus, Sydney ajunge alaturi de reziden?ii de la "Vortex", un camin jalnic populat de oapte dintre cei mai marginaliza?i studen?i din colegiu. Aceotia - de la simpaticul, alergic la toate, Lenny (Jack Carpenter), la intelectualul excentric Terrence (Jeremy Howard) - o accepta, oi ea devine rapid un fel de mama oi eroina a lor. Noii ei prieteni o informeaza ca Rachel este oi preoedinta consiliului studen?ilor, oi ca nimeni nu o poate detrona. În timp ce povestea de dragoste cu Tyler continua, Sydney se decide sa afle daca chiar aoa stau lucrurile în ceea ce priveote pozi?ia lui Rachel.

O inteligenta reinventare a unui venerabil basm (a?i ghicit dupa titlu despre care este vorba?), filmul regizorului Joe Nussbaum este în cea mai mare parte o atragatoare oi inocenta poveste de dragoste. Are de asemenea un laudabil set de valori morale. Ele sunt cel mai bine exemplificate într-o scena care îi surprinde atât pe spectatori cât oi pe Sydney, dezvaluind un neaoteptat aspect generos al caracterului lui Tyler. În alte momente din film, Tyler se arata de asemenea a fi vulnerabil, compatimitor oi tolerant. Aceste calita?i, oi raspunsul pozitiv al lui Sydney la ele, formeaza baza unei rela?ii nu doar idilice, ci oi mature oi de durata. ai de aici promisiunea unui autentic sfâroit fericit.

Filmul con?ine limbaj necizelat, nuditate sugerata, consum de alcool, scurte referiri la homosexuali oi un poet travestit. Aceste elemente fac filmul nepotrivit pentru adolescen?i mai mici. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

null

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=455