www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=450

Regia:Russell Mulcahy
Roluri principale:Milla Jovovich, Oded Fehr
Gen:Actiune, Horror, SF, Thriller
Durata:94
Producator:Constantin Film
Premiera în România:02.11.2007

Al treilea film dintr-o serie de adaptari cinematografice ale unui popular joc video, "Resident Evil: Disparitia" este evident destinat unei audiente pe care nu o deranjeaza sa fie înspaimântata, îngrozita si total scârbita. Daca însa vor suporta cele 95 de minute de lipsa de intriga si scop este o alta problema. Un conglomerat international, Umbrella Corporation, scapa din greseala un virus experimental în lume, transformând marea parte a populatiei în zombi mâncatori de carne, în timp ce pamântul este transformat într-un desert. Supravietuitorii care au mai ramas umani trebuie sa se caute unii pe altii.

Un grup de prieteni formeaza un convoi care porneste la drum. Ei sunt condusi de Carlos (Oded Fehr), L.J. (Mike Epps), Claire (Ali Larter) si Nurse Betty (Ashanti). Ar fi bine sa putem spune mai multe despre aceste personaje, dar dincolo de numele lor, nu se poate spune exact ce meserie are fiecare. Este un film în care oamenii sunt la fel de stersi ca si zombi. Grupul rataceste prin desert, apoi decide sa mearga în Alaska, unde se pare ca infectia nu s-a raspândit, oprindu-se mai întâi în Las Vegas (sau ce a mai ramas din el) pentru combustibil. Calatoriile lor îi aduc în contact cu Alice (Milla Jovovich), o super-femeie ale carei puteri supranaturale sunt rezultatul experimentelor facute asupra ei pe când era prizoniera corporatiei. Dorinta ei de a se razbuna pe raul om de stiinta Dr. Isaacs (Iain Glen) - care încearca sa întoarca virusul în avantajul corporatiei - conduce la punctul culminant înspaimântator al filmului.

Filmul contine aproape constant sânge, ucideri si mutilari, canibalism, scene scurte cu nuditate feminina, folosire de droguri si mult limbaj vulgar si necizelat. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=450