www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=447

The Heartbreak Kid

Regia:Bobby Farrelly, Peter Farrelly
Roluri principale:Ben Stiller, Jerry Stiller, Michelle Monaghan
Durata:115
Producator:DreamWorks Pictures
Premiera în România:02.11.2007

În "Cât dureaza o casnicie", un remake al unei comedii maritale din 1972, Ben Stiller interpreteaza rolul unui comerciant de articole sportive din San Francisco, Eddie Cantrow, burlac de 40 de ani ce fuge de angajamente. Sub presiuni din partea tatalui sau, Doc (Jerry Stiller), oi a celui mai bun prieten al lui, Mac (Rob Corddry), casatorit oi ?inut sub papuc, Eddie o cere în casatorie pe prietena lui, Lila (Malin Akerman), în ciuda faptului ca o cunoaote doar de oase saptamâni. Atunci când cuplul presupus fericit pleaca pentru luna lor de miere în Mexic, Eddie începe sa descopere ca noua lui so?ie nu este deloc ceea ce pare.

Ea cânta la nesfâroit dupa muzica de la radio din maoina; sforaie foarte tare; împroaoca cu lichid pe nas. În curând Eddie ajunge sa îoi doreasca sa nu se fi casatorit. Dupa ce arsurile solare o obliga pe Lila sa ramâna închisa în camera lor de hotel, Eddie, plimbându-se de unul singur prin luxoasa sta?iune de la malul marii, se întâlneote cu Miranda (Michelle Monaghan), o sudista care viziteaza Mexicul împreuna cu câteva rude ale ei. În decurs de câteva ore, el este îndragostit pâna peste cap. Complica?iile se înmul?esc când Eddie încearca sa gaseasca o cale de a-i spune Lilei ca nu o mai iubeote oi Mirandei ca este casatorit. Între timp, desigur, trebuie sa ascunda de fiecare dintre ele existen?a celeilalte.

Filmul con?ine activitate sexuala, nuditate feminina, umor vulgar oi necizelat, bestialitate sugerata, utilizare de droguri, tema adulterului, mult limbaj vulgar oi necizelat oi unele blasfemii. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=447