www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=444

Regia:Edgar Wright
Roluri principale:Martin Freeman, Simon Pegg, Nick Frost
Gen:Actiune, Mister, Thriller
Durata:121
Producator:Big Talk Productions
Premiera în România:26.10.2007

În "Politist meserias", un foarte bun ofiter de politie, Nicholas Angel (Simon Pegg, de asemenea co-scenarist), primeste o noua însarcinare într-un satuc - deoarece i-a facut de râs pe ceilalti ofiteri cu numarul lui record de arestari. În adormitul satuc Sandford, el se confrunta cu servirea de bauturi alcoolice minorilor si cu conducerea în stare de ebrietate, infractiuni carora politistii le fac fata cu ochii închisi. Partenerul lui este calmul si simpaticul Danny (Nick Frost), fiul delasatorului sef de politie Frank Butterman (Jim Broadbent). Nick este extrem de dornic sa fie acolitul lui Angel daca aceasta înseamna sa poata sa rivalizeze cu filmele de actiune care îi plac foarte mult, cum ar fi "Point Break" si "Bad Boys II".

Satul se confrunta curând cu o serie de "accidente" fatale, si doar Angel pare a fi convins ca este vorba de ucideri, asa ca el si partenerul lui devotat încearca sa îl gaseasca pe vinovat. În fruntea listei de suspecti se afla Simon Skinner (Timothy Dalton), care are talentul de a scapa de acuzatiile lui Angel. Pe masura ce înainteaza filmul, actiunea puternica - explozii si împuscaturi - escaladeaza, la fel ca si limbajul necizelat. În ciuda contextului satiric valid, unii pot considera ca aceste elemente cântaresc mai mult decât calitatea generala a filmului.

Filmul contine limbaj vulgar si necizelat, violenta cu varsare de sânge incluzând înjunghieri si decapitari, unele imagini înspaimântatoare, consum de alcool de catre minori. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar si pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=444