www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=434

Regia:Brett Ratner
Roluri principale:Jackie Chan, Chris Tucker
Gen:Ac?iune, Comedie, Thriller
Durata:90
Producator:New Line Cinema
Premiera în România:14.09.2007

În "Ora de vârf 3", încapa?ânatul inspector oef Lee (Jackie Chan) oi mereu agitatul detectiv pus pe glume James Carter (Chris Tucker) sunt readuoi împreuna de regizorul Brett Ratner oi scenaristul Jeff Nathanson, care au realizat împreuna "Ora de vârf 2". În aceasta a treia parte, Lee oi Carter, care se reunesc în Los Angeles, lupta împotriva unui sindicat secret al crimei. Din primul film, Nathanson îl readuce pe ambasadorul chinez Han (Tzi Ma) oi pe fiica acestuia, acum în vârsta de 20 de ani, Soo Yung (Jingchu Zhang). Han este împuocat pe când încearca sa demaote Triada înaintea Tribunalului Interna?ional, Lee descopera ca asasinul este Kenji (Hiroyuki Sanada), "fratele" lui de la orfelinatul la care au fost amândoi, Soo Yung este rapita, oi dovada cheie a existen?ei sindicatului se afla în Paris.

Acolo, Lee oi Carter îl întâlnesc pe ooferul de taxi George (Yvan Attal), care îoi doreote în secret sa fie spion interna?ional ("Armele! Împuocaturile! Acum otiu ce înseamna sa fi american!") oi se alatura plin de elan celor doi. Exista un sadic oef al poli?iei (Roman Polanski), o coborâre obligatorie în sistemul de canalizare parizian, oi dovezi ascunse la o cântarea?a dintr-un club de noapte, Genevieve (Noemie Lenoir), oi la Varden Reynard (Max von Sydow), elegantul oef al Tribunalului Interna?ional, care s-ar parea ca nu prea este de partea justi?iei. Ciocnirile între culturi includ un moment cu Judith Ivey ca Sora Agnes, o calugari?a care traduce cu calm - oi parafrazeaza - cuvintele bombastice ale unui baiat rau din Triada pe care Carter îl interogheaza. Turnul Eiffel devine scena confruntarii finale.

Filmul con?ine violen?a aproape fara sânge, limbaj vulgar oi necizelat, femei îmbracate sumar, nuditate feminina sugerata, activitate sexuala sugerata. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=434