www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=432

Regia:Ash Brannon, Chris Buck
Roluri principale:Jeff Bridges, Shia LaBeouf
Gen:Anima?ie, Comedie, Familie
Durata:85
Producator:Sony Pictures Animation
Premiera în România:28.09.2007

Calcând pe urmele unor filme recente cu pinguini, precum "Mumble, cel mai mare dansator" oi "Maroul penguinilor", "Cu to?ii la surf" este un film animat de ac?iune oi comedie deopotriva. Regizorii Ash Brannon oi Chris Buck sunt conotien?i ca spectatorii au vazut suficiente fapturi cu frac, aoa ca ofera o ac?iune în viteza cu personaje care din fericire nu sunt greu de distins. Astfel, dincolo de unele elemente nepotrivite, regizorii reuoesc sa ofere un film placut, chiar oi pentru cei care cred ca au vazut suficient de mul?i pinguini în ultimii ani.

Vremea calda primeote pu?ine puncte pentru originalitate, dar merita note mari execu?ia filmului oi mesajul conform caruia a câotiga nu înseamna totul - o lec?ie din care ar avea de înva?at multe oi parin?ii oi copiii. Structurat ca un fel de documentar, "Cu to?ii la surf" ne prezinta o echipa de filmare pe urmele tânarului pinguin Cody Maverick (voce Shia LaBeouf) din Shiverpool, Antarctica, ce merge tocmai în insula tropicala Pen Gu. Surfer pasionat, Cody se înscrie în concursul Big Z Memorial Surf Off, numit în memoria unui concurent legendar (Jeff Bridges). Cody se împrieteneote cu Chicken Joe (Jon Heder), un cocoo de vine din Sheboygan, Wis., oi Lani (Zooey Deschanel), salvamar local.

Filmul con?ine câteva expresii necizelate oi umor deplasat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=432