www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=431

Regia:Steve Bendelack
Roluri principale:Rowan Atkinson
Durata:96
Rating:A-I (G)
Producator:Universal Pictures
Premiera în România:27.04.2007

Dupa cum fanii clasicului personaj al lui Rowan Atkinson otiu deja, unde merge Mr. Bean lucrurile se complica catastrofic oi se lasa cu râsete. Este cazul oi în filmul "Vacan?a lui Mr. Bean", care porneote spre Cannes, pe riviera franceza, dupa ce a câotigat excursia ca premiu la un concurs parohial. Ca orice britanic, Mr. Bean se bucura la gândul ca va schimba frigul englez cu vremea însorita din Fran?a, dar nu otie câte complica?ii vor aparea pe drum!

Dupa o cursa cu taxiul în partea greoita a Parisului oi o masa cu delicatese ce nu sunt destinate neini?ia?ilor, Mr. Bean reuoeote - neinten?ionat totuoi - sa îl separe pe Emil (Karel Roden), un critic rus de film ce se îndreapta spre Festivalul de la Cannes, de fiul sau Stepan (Max Baldry). Aoa se face ca, la bine oi la rau, Mr. Bean face echipa cu baiatul oi cumva cumva trebuie sa ajunga la destina?ie. În timpul unei scurte despar?iri de Stepan, Mr. Bean nimereote pe platoul de filmare al regizorului Carson Clay (Willem Dafoe), obsedat de propria persoana. Aici au loc din nou mici catastrofe, dar o oi cunoaote pe tânara actri?a Sabine (Emma de Caunes). Când se va dovedi ca oi Sabine este în drum spre Cannes, ea devine membra a circului ambulant al lui Mr. Bean. Oare bunele inten?ii ale lui Mr. Bean, inocen?a lui Stepan oi verva galica a Sabinei îi vor duce la destina?ie?

Regizat de Steve Bendelack, "Vacan?a lui Mr. Bean" este delicios: delicat oi ingenios, va fi pe placul copiilor oi adul?ilor deopotriva. Cuplul Atkinson-Baldry este încântator oi la fel oi nonoalan?a cu care Sabine accepta excentricita?ile lui Mr. Bean. Personajul lui Dafoe ofera alte momente comice. Atkinson se dovedeote înca o data maestru al absurdului, reuoind cu brio sa stea pe ecran timp de 90 de minute fara sa rosteasca macar o data o propozi?ie completa.

Filmul con?ine câteva scene cu umor mai nepotrivit oi unele scene care i-ar putea speria pe cei foarte mici. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-I - adica audien?a generala. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu G - adica tot audien?a generala.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=431