www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=418

Regia:Mikael Hafstrom
Roluri principale:Samuel L. Jackson, John Cusack
Gen:Horror, Thriller
Durata:94
Producator:Dimension Films
Premiera în România:17.08.2007

Bazat pe o nuvela a lui Stephen King, filmul "1408" provoaca suficienta spaima ca sa poata fi considerat un film de groaza, oi con?ine suficient suspans referitor la via?a de dupa moarte ca sa poata fi clasificat ca un thriller supranatural. John Cusack este Mike Enslin, un scriitor care îoi câotiga existen?a scriind despre fenomene paranormale. Investiga?iile lui despre fenomene oculte îi vor zgudui scepticismul lui cu privire la existen?a unei alte lumi. Aflam ca credin?a lui în Dumnezeu a fost distrusa de o tragedie în care a fost implicata fiica lui, Gracie (Jasmine Jessica Anthony).

Înstrainat de so?ia lui, Lily (Mary McCormack), Mike traieote într-o comunitate din sudul Californiei, unde primeote o carte pootala ciudata, îndrumându-l spre o camera despre care se spune ca ar fi bântuita, ce ar putea fi ideala pentru cartea la care lucreaza în prezent, "Zece nop?i camere de hotel bântuite". Camera 1408 a Hotelului Dolphin din Manhattan are o istorie violenta care îl incita pe Mike. În fond, numerele 1, 4, 0 oi 8 adunate dau 13. Managerul Gerald Olin (Samuel L. Jackson) încearca sa îl convinga sa nu se cazeze acolo, dar acest lucru nu face decât sa îi trezeasca oi mai mult curiozitatea. În noaptea care va urma va afla motivul insisten?ei managerului. Regizorul suedez Mikael Hafstrom asalteaza sim?urile audien?ei lui cu scene înspaimântatoare, dar nu vom afla daca încercarea prin care trece Mike l-a facut sa creada din nou.

Filmul con?ine nenumarate imagini oi referin?e violente oi morbide, inclusiv multe la sinucideri, limbaj vulgar oi blasfemiator frecvent, oi unele referin?e sexuale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=418