www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=413

Regia:David Silverman
Roluri principale:Dan Castellaneta, Nancy Cartwright
Gen:Anima?ie, Comedie
Durata:87
Producator:20th Century Fox
Premiera în România:27.07.2007

Fanii serialului de televiziune The Simpsons (18 sezoane oi continua înca!) nu vor avea parte de surprize prea mari în acest film, dar vor râde din plin. Filmul pe ecran lat este fidel serialului de pe micul ecran, probabil doar câteva expresii oi câteva faze fiind dincolo de ceea ce cenzorii tv ar fi acceptat.

Complotul - mult mai complex decât într-un episod tv - îl are în centru evident pe Homer Simpson (voce Dan Castellaneta), care fuge de Russ Cargill (voce Albert Brooks), oeful Agen?iei de Protec?ie a Mediului, precum oi de preoedintele Arnold Schwarzenegger (Harry Shearer). Homer arunca neinten?ional excrementele porcului de casa în lacul nepoluat din Springfield. Fiica lui, Lisa (Yeardley Smith) aparatoare a mediu, reuoeote sa îoi ralieze oraoul în cura?irea apelor. (Lisa are un nou admirator, Colin - voce Tress MacNeille - un irlandez, fiu de star rock, care este la fel de dedicat apararii mediului.) Apele devin tot mai poluate, Cargill declarând carantina în orao, spre furia ceta?enilor, furie care evident va fi canalizata împotriva lui Homer.

Familia - ce o include pe Marge (Julie Kavner), tânarul Bart (Nancy Cartwright) oi bebeluoa Maggie - este for?ata sa fuga în Alaska. Ajunsa acolo, familia afla de planul lui Cargill de a arunca în aer Springfield. Marge oi copiii hotarasc sa se întoarca pentru a salva oraoul, lasându-l în urma pe egoistul Homer. Scenariul a fost scris de 11 oameni oi include multa, multa satira. Limbajul problematic vine mai mult din gura lui Homer. Mai exista o scena pe skateboard, în nud, precum oi un preludiu romantic între Homer oi Marge. Cu toate momentele de acest fel oi în ciuda familiei eroine anormale, filmul are un puternic mesaj pro-familie. Este un film pentru adul?i, carora li se adreseaza cea mai mare parte din umorul filmului, dar parin?ii care permit adolescen?ilor sa urmareasca serialul nu vor avea probleme în a-i lasa sa urmareasca oi filmul.

Filmul con?ine nuditate masculina, o blasfemie, expresii necizelate, gesturi vulgare, sarut între persoane de acelaoi sex, violen?a. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=413