www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=403

Regia:Bruce Evans
Roluri principale:Kevin Costner, Demi Moore, William Hurt
Gen:Crima, Drama, Thriller
Durata:95
Producator:MGM Studios
Premiera în România:29.06.2007

Filmul "Domnul Brooks" urmareote traiectoria unui ucigao în serie aflat în criza. Nou sarbatoritul "Om al anului" din Portland, Oregon, Earl Brooks (Kevin Costner), este mai mult decât un bogat director cu o so?ie care îl adora (Marg Helgenberger) oi cu o fiica studenta (Danielle Panabaker); el este un ucigao. Cu alter ego-ul sau, raul Marshall (William Hurt), planurile meticuloase de crime curate au zapacit iar oi iar poli?ia cu privire la identitatea ucigaoului.

Earl, totuoi, pare a avea conotiin?a. El nu a mai ucis de doi ani, se roaga frecvent oi participa cu regularitate la întâlnirile Alcoolicilor Anonimi pentru a se împotrivi "dependen?ei" sale particulare. Însa acum Marshall l-a facut sa împuote un cuplu în timpul unui moment intim în dormitorul lor. Doar de aceasta data, Earl a neglijat sa traga draperiile oi vecinul cuplului, Smith (Dane Cook), a reuoit sa faca câteva fotografii cu criminalul, iar acum îl oantajeaza pe Earl. Dar el nu este un oantajist obionuit; Smith nu cauta bani grei, ci fiorul bolnavicios al faptului de a fi alaturi de Earl la urmatoarea sa crima, cu cât mai repede cu atât mai bine.

Întors acasa, fiica lui Earl, Jane, revine pe neaoteptate de la colegiu, anun?ând ca a renun?at la studii, recunoscând mai târziu ca este gravida oi ca se gândeote sa avorteze, împotriva dorin?ei parin?ilor ei. Totuoi Earl banuieote ca altceva se petrece cu Jane oi curând începe sa se teama ca oi ea ar putea avea tendin?e ucigaoe. Între timp, detectivul Tracy Atwood (Demi Moore), care tocmai a trecut printr-un divor? dur, este extrem de pornita sa îl prinda pe ucigaoul în serie care i-a scapat timp de atâ?ia ani, oi banuieote ca Smith ascunde ceva. Dar ea este cea care ar trebui sa se ascunda, caci un alt criminal pe care ea l-a bagat la închisoare a evadat oi este pe urmele ei.

Spre deosebire de majoritatea criminalilor din filme, cel pu?in Earl recunoaote ca ac?iunile sale constituie pacate grave. Dar nu este o poveste înal?atoare despre rascumparare. Sfâroitul aparent bizar al filmului nu este chiar ceea ce pare, aoa cum nici Earl nu este ceea ce cei din jurul lui sunt conduoi sa creada despre el.

Filmul con?ine o scena de sex repetata cu nuditate feminina, violen?a sângeroasa, sinucidere, vulgarita?i oi limbaj necizelat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

null

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=403