www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=387

Regia:Kevin Munroe
Roluri principale:Sarah Michelle Gellar, Mikey Kelley, Nolan North, James Arnold Taylor
Gen:Ac?iune, Aventuri, Anima?ie
Durata:87
Producator:Imagi Entertainment
Premiera în România:27.04.2007

Filmul "?estoasele Ninja: Re?eaua" le reactiveaza pe ?estoasele luptatoare devenite faimoase la sfâroitul anilor 1980. Profitând dupa atâ?ia ani de tehnicile noi de anima?ie, ce folosesc computerul, echipa de lupta împotriva raufacatorilor ne ofera un film în care ac?iunea este combinata cu umorul, transmi?ând în acelaoi timp valori pozitive micilor spectatori.

Fra?ii pregati?i în arte mar?iale oi numi?i dupa artioti renascentioti, Leonardo (James Arnold Taylor), Michelangelo (Mikey Kelley), Donatello (Mitchell Whitfield) oi Raphael (Nolan North) se reunesc dupa o lunga pauza. Mentorul lor, Splinter (Mako), se teme ca eficien?a lor este compromisa de gelozie oi de neîn?elegeri. Dar cei patru îoi regasesc solidaritatea pe fondul luptei împotriva raului Maximillian J. Winters (Patrick Stewart), care vrea sa elibereze 13 monotri groaznici în New York (monotri chiar foarte groaznici pentru cei mai mici).

Kevin Munroe îoi face debutul ca regizor oi scenarist, rezultatul fiind un film placut pentru cei mici oi cei mari deopotriva. Ca voci mai apar în film Sarah Michelle Gellar oi Chris Evans. Lec?iile filmului sunt despre lucrul în echipa oi despre aprecierea punctelor tari oi slabe ale fiecaruia. Mai exista de asemenea un mesaj despre importan?a iertarii.

Filmul con?ine lupte animate, acceptarea convie?uirii premaritale, câteva expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=387