www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=379

Norbit

Regia:Brian Robbins
Roluri principale:Eddie Murphy, Thandie Newton
Durata:102
Producator:Davis Entertainment
Premiera în România:30.03.2007

În "Norbit" un baiat timid (Eddie Murphy ochelarist) este crescut la un restaurant-orfelinat condus de excentricul dar atentul Mr. Wong (tot Murphy). Creote oi ajunge casatorit cu o femeie monstruos de voluminoasa pe nume Rasputia (iaraoi Murphy), care, pe când erau copii, l-a salvat de niote batauoi. Rasputia are trei matahale de fra?i - Big Jack (Terry Crews), Earl (Clifton Powell) oi Blue (Lester "Rasta" Speight) - ce au o firma de construc?ii oi se ocupa cu oantajarea oamenilor.

Rasputia, care se dovedeote foarte rea (Murphy o face sa fie mai degraba de speriat decât amuzanta), se încurca cu un instructor de dans, dar se pretinde inocenta atunci când Norbit o suspecteaza. În cele din urma Norbit o reîntâlneote pe dragostea din copilarie, Kate (Thandie Newton). Fara sa otie, aceasta are un logodnic de asemenea rau inten?ionat, Deion (Cuba Gooding Jr.), care planuieote sa puna mâna cu fra?ii lui Rasputia pe orfelinat oi sa îl transforme în club de striptease. Nu este greu de ghicit ca pampalaul Norbit, întarit de iubirea pentru Kate, va gasi energia sa se opuna abuzivei Rasputia oi planurilor celorlal?i.

Regizorul Brian Robbins - care a lucrat pe un scenariu scris împreuna cu Murphy - ofera multe gaguri amuzante, iar capacitatea lui Murphy de a oferi trei roluri într-un film este impresionanta, dar din pacate filmul este patat de scene vulgare. Corpul gras care îl înconjoara pe Murphy ca Rasputia este exagerat în rotunjimi, dar totuoi un triumf pentru specialistul în makeup Rick Baker. În spatele vulgarita?ilor exista o inima sensibila în acest film, dar î?i trebuie efort mare sa o descoperi, sa ajungi la ea.

Filmul con?ine mult umor necilezat, expresii vulgare oi blasfemii, nuditate masculina. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=379