www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=368

Music and Lyrics

Regia:Marc Lawrence
Roluri principale:Drew Barrymore, Hugh Grant
Durata:104
Producator:Castle Rock Entertainment
Premiera în România:09.03.2007

"Muzica oi versurile" este o comedie romantica placuta despre Alex Fletcher (Hugh Grant), fost pop-star prin anii 1980, care spera sa îoi relanseze cariera scriind un cântec pentru Cora Corman (Haley Bennett), o diva "cât Britney Spears oi Christina Aguilera la un loc". Daca reuoeote sa fie ales cântecul lui, ar urma sa îl cânte cu aceasta la Madison Square Garden din New York, un progres evident fa?a de "scenele" unde cânta el acum.

El angajeaza pe cineva pentru versuri dar se descopera a fi incompatibili. Atunci îi iese în cale angajata sa ude florile, Sophie Fisher (Drew Barrymore), cu un talent natural pentru versuri. O implica în munca sa oi, desigur, se îndragostesc. Dar Sophie este ini?ial neinteresata de colaborare, fiind într-o stare emo?ionala fragila dupa despar?irea de fostul ei profesor, Sloan Cates (Campbell Scott). Acesta a publicat un roman de succes în care apare oi ea, prezentata ca o tipa fara talent. Dincolo de o scena din care deducem un act sexual premarital - Alex oi Sophi se saruta, apoi sunt arata?i a doua zi, diminea?a, sub un pian, semi-îmbraca?i -, filmul regizat de Marc Lawrence este lipsit de elemente care sa îl faca nerecomandabil adolescen?ilor.

Cei doi actori ce conduc filmul sunt fermecatori (Grant în special se pricepe la aoa ceva, ca un alt Grant - Cary), oi notabile sunt oi presta?iile lui Brad Garrett în rolul managerului loial al lui Alex, oi Kristen Johnston ca sora mai mare a Sophiei, care pe vremuri a fost serios îndragostita de Alex. Loca?ia colorata new-york-eza este un alt plus al acestui film. Ieoind din stasul filmelor romantice, nu exista conflicte între cei doi, exceptând o neîn?elegere. Filmul transmite mesaje pozitive despre adevaratele valori oi despre încrederea în sine, precum oi unele ironii legate de industria muzicii.

Filmul con?ine rela?ii sexuale premaritale neexplicite, o încaierare oi câteva expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=368