www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=359

Regia:Katja von Garnier
Roluri principale:Olivier Martinez, Hugh Dancy, Agnes Bruckner
Gen:Drama, Fantastic, Horror, Romantic
Durata:98
Producator:Lakeshore Entertainment
Premiera în România:09.02.2007

"Pasiune si destin" este o poveste clasica el-o-întâlneste-pe-ea, despre un artist american, Aiden (Hugh Dancy), care se îndragosteste de o frumoasa tânara, Vivian (Agnes Bruckner), ce se ocupa de lucruri dulci, mai exact de ciocolate. Întâlnirea lor are loc în România: el a venit pentru a studia folcloric slavic, pe când ea s-a refugiat aici de mai mult timp, pentru a scapa de o drama din trecut.

Povestea de iubire are însa un impediment: Vivian este vârcolac, asemenea colegilor de clan transformându-se din când în când într-o bestie. Nu are nevoie de luna, dar gloantele de argint sunt eficiente, conform povestilor clasice cu vârcolaci. Ascunzându-si secretul de Aiden, Vivian ar vrea cu disperare sa scape de situatia ei speciala, spre deosebire de insolentul ei verisor, Rafe (Bryan Dick), care nu mai are rabdare sa îsi înlocuiasca tatal, Gabriel (Olivier Martinez), la conducerea vârcolacilor. Conform obiceiurilor vârcolacilor - ni se spune - Gabriel are dreptul sa îsi aleaga o noua partenera la fiecare sapte ani, si ghiciti cine este în fruntea preferintelor?

Ce are de-a face ciocolata (titlul original este "Sânge si ciocolata") cu vârcolacii...? De ce Gabriel are accent spaniol, iar fiul sau britanic...? În timp ce filmul este destul de retinut la capitolul sex si violenta, nu captiveaza nici ca poveste de iubire, nici ca thriller. Atmosfera bucuresteana si secventele de actiune nu aduc un mare plus filmului. Si la fel nici dialogul. Per ansamblu un film plat, o pierdere de vreme pentru multi.

Filmul contine unele scene cu violenta, cu sânge, erotice, nuditate, droguri si expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=359