www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=354

Regia:Bart Freundlich
Roluri principale:Julianne Moore, David Duchovny, Billy Crudup, Maggie Gyllenhaal
Gen:Comedie, Drama, Romantic
Durata:103
Producator:Sidney Kimmel Entertainment
Premiera în România:19.01.2007

O valoroasa distributie este consumata inutil în comedia-drama "Ai încredere în barbati", un film mediu, pe alocuri mediocru, despre o actrita, Rebecca (Julianne Moore), care ia o pauza de la filme pentru a juca într-o piesa de teatru la Centrul Lincoln din New York. Este clar ca ea si sotul casnic, Tom (David Duchovny), au probleme maritale, în special la capitolul relatii intime, dupa cum marturisesc unui consilier matrimonial (Garry Shandling).

Fratele Rebeccai, Tobey (Billy Crudup), un pierde vara, traieste de multi ani cu prietena sa Elaine (Maggie Gyllenhaal), care viseaza sa devina scriitoare. Relatia lor a mers cum a mers timp de sapte ani, dar acum Elaine vrea sa se marite si sa aiba un copil, iar Tobey - care are o fobie fata de angajamente si în plus este obsedat de moarte - nu stie sa faca fata situatiei. În scurt timp Tom cade sub vraja Pamelei (Dagmara Dominczyk), o frumoasa mama pe care o cunoaste când îsi ridica copilul de la scoala. Iar când Tobey si Elaine merg la o petrecere, si acesta cade vrajit, de fosta sa prietena, Faith (Eva Mendes), care acum este casatorita.

Regizorul si scenaristul Bart Freundlich ne ofera un film în care pe ici pe colo recunoastem o analiza serioasa a relatiilor moderne, dar infidelitatile si atitudinea fata de sex sunt problematice. Moore, Duchovny, Crudup si Gyllenhaal joaca bine, iar a-i vedea este o placere în orice productie, dar filmul acesta în sine este un esec atât la capitolul drama cât si la capitolul comedie.

Filmul contine multe expresii vulgare, câteva blasfemii, discutii sexuale, relatii premaritale si adultere, aprobarea pornografiei, scene de sex fara nuditate, sarut între persoane de acelasi sex. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

null

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=354