www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=347

Regia:Christopher Nolan
Roluri principale:Hugh Jackman, Christian Bale
Gen:Ac?iune, Drama, Fantastic
Durata:128
Producator:Newmarket Productions
Premiera în România:12.01.2007

La doar câteva saptamâni dupa "Ilusionistul" a aparut filmul "Prestigiul", ambele despre magicieni. ai sa nu uitam de "Scoop", filmul cu Woody Allen în rolul unui scamator din zilele noastre, oi care, culmea, îi include în distribu?ie pe doi actori din "Prestigiul": Hugh Jackman oi Scarlett Johansson. 2006 a fost un an al filmelor despre magicieni!

Din pacate "Prestigiul" este mai pu?in atragator decât celelalte filme oi are o poveste atât de complicata încât va frustra spectatorul. Desfaourându-se în Anglia, filmul îi are în centru pe stralucitorul Alfred Borden (Christian Bale) oi pe mai pu?in priceputul dar mai dinamicul Robert Angier (Hugh Jackman). Ei sunt la început prieteni, dar dupa moartea accidentala a so?iei celui de-al doilea, Julia (Piper Perabo), în timpul unui spectacol de magie, cei doi nu se opresc din a se sabota reciproc oi a-oi fura secretele. Ar lua pagini sa vorbim despre numeroasele rasturnari de situa?ie.

Adaptarea regizorului Christopher Nolan dupa romanul lui Christopher Priest este mai mult neplacuta decât intriganta, oi în plus plictisitoare. Actorii din rolurile principale sunt fara îndoiala carismatici, ajuta?i de Michael Caine, în rolul scamatorului pensionar care devine inginerul lui Angier; Scarlett Johansson în rolul Oliviei, asistenta de scena a lui Angier, de care sunt îndragosti?i amândoi; oi Rebecca Hall în rolul so?iei lui Borden, Sarah. David Bowie îl interpreteaza pe inventatorul care a trait cu adevarat, Nikola Tesla, cel care îi fabrica lui Angier mecanismele ce folosesc electricitate. Filmul nu include sex, violen?a este minima iar limbajul destul de curat. Din pacate îi lipseote chiar... magia.

Filmul con?ine câteva scene violente, inclusiv o înecare, o sinucidere oi o spânzurare, oi unele expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=347