www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=329

Regia:Neil Marshall
Roluri principale:Shauna MacDonald, Natalie Jackson Mendoza
Gen:Ac?iune, Horror, Thriller
Durata:99
Producator:Celador Films
Premiera în România:13.10.2006

Daca gândul de a fi blocat în spa?ii limitate va provoaca panica oi sudoare, atunci "Coborâre întunecata" nu este pentru Dvs. Cu elemente ce amintesc de seria "Alien" oi de mai vechiul "Eliberarea", oi superior filmului "Peotera" cu tema similara, de anul trecut, filmul regizorului britanic Neil Marshall are oase eroine, foarte aventuroase, printre ele numarându-se Sarah (Shauna Macdonald) oi Beth (Alex Reid).

Pasionate de sport extrem, cele oase femei ajung în Mun?ii Apaoi unde exploreaza un labirint al întunericului. Ca oi cum aveau nevoie de o motiva?ie în plus pentru a ieoi cât mai rapid din tunelurile groazei, grupul de femei este atacat de o creatura umana oribila - un fel de var al lui Gollum din "Stapânul inelelor" - care s-a adaptat vie?ii subterane. ai pentru ca rela?iile sa fie oi între femei tensionate, Sarah începe sa suspecteze ca Juno (Natalie Mendoza), femeia dominanta a grupului, a fost încurcata cu so?ul ei - care a murit, alaturi de fiica lui Sarah, într-un oribil accident de maoina la începutul filmului.

Luminat aproape în exclusivitate de lanterne oi luminatoare cu flacara, ceea ce începe ca un film horror ce insufla claustrofobia oi teama ca vei muri îngropat, devine pe parcurs un banal film cu mootri. Filmul con?ine violen?a gratuita, ucideri, accident de maoina, multe expresii vulgare. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=329