www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=302

Regia:Justin Lin
Roluri principale:Lucas Black, Brian Tee
Gen:Actiune, Aventuri, Thriller
Durata:104
Producator:Universal Pictures
Premiera în România:23.06.2006

"Furios si iute: Tokyo Drift" poate candida cu succes la titlul de cel mai iresponsabil film al anului, fiind un fel de reclama de 98 de minute la condusul nebunesc al masinilor. Al treilea din seria plina de adrenalina - primul fara Paul Walker la volan - filmul îl prezinta pe Lucas Black în rolul rebelului Sean Boswell, care este trimis sa locuiasca cu tatal sau (Brian Goodman) în Japonia. Aici el se împrieteneste cu americanul Twinkie, care îl introduce pe scena curselor clandestine de masini din Tokyo.

Statutul de strain al lui Sean face din el o tinta pentru campionul acestui gen de curse, D.K. (Brian Tee). Animozitatea se aprinde atunci când Sean flirteaza cu prietena lui D.K., Neela (Nathalie Kelley) - a carei prezenta, ca si a restului personajelor feminine din film, este doar ca "obiect". În scena de deschidere, de exemplu, o liceeanca se ofera pe sine ca trofeu pentru câstigatorul unei curse. Regizorul Justin Lin ofera aceeasi combinatie de secvente de curse, atitudini de macho si imagini sexiste, fara prea multa povestire de fundal. Mare parte a actiunii are loc în garaje murdare, si filmul nu prea beneficiaza de fundalul orasului Tokyo.

Filmul contine mult comportament riscant si ilegal implicând adolescenti, violenta, prezentarea femeii ca un obiect, câteva situatii cu caracter sexual, inclusiv sarut între persoane de acelasi sex, îmbracaminte si dansuri provocatoare, si limbaj necizelat. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=302