www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=295

Regia:Barry Sonnenfeld
Roluri principale:Robin Williams, Cheryl Hines, Jeff Daniels
Gen:Aventuri, Comedie, Familie
Durata:98
Producator:Red Wagon Productions
Premiera în România:23.06.2006

Doi copii prost dispuoi, o casa pe ro?i care nu prea merge oi mile întregi de autostrada par a forma o coali?ie împotriva lui Robin Williams în filmul pe alocuri amuzant "Excursie cu surprize", regizat de Barry Sonnenfeld. Williams joaca în rolul lui Bob Munro, un tata de familie oi un om de afaceri, presat de oeful sau sa anuleze planurile de vacan?a pentru a participa la o întâlnire în Colorado.

Dar cum sa strice familiei bucuria de a merge în Hawaii? Bob nu are curajul sa spuna adevarul nici so?iei lui, Jamie (Cheryl Hines), oi nici copiilor: fata de 15 ani Cassie (Joanna "JoJo" Levesque) oi baiatul de 12 ani Carl (Josh Hutcherson). Îi vine atunci ideea sa propuna familiei în locul excursiei în Hawaii o alta, de la Los Angeles la Colorado, într-o maoina de excursii (recreational vehicle - RV, de unde oi numele filmului în original), promi?ând ca vor petrece de minune. Evident, schimbarea de plan este primita negativ în unanimitate.

Comicul filmului vine din dezastrele care îl lovesc pe Bob sistematic pe drum. Nebunia creote dupa ce familia lui Bob se împrieteneote cu niote împatimi?i ai excursiilor cu maoina, "clanul" condus de Jeff Daniels oi Kristin Chenoweth. Williams deoi nu exceleaza, are ocazia sa fie comic. Hines reuoeote oi ea sa fie amuzanta. Daniels oi Chenoweth au de asemenea presta?ii bune, dar per ansamblu jocul actoricesc al tuturor nu reuoeote sa dea stralucire filmului. Umorul este destul de curat, oi de pueril. În plus, filmul transmite un mesaj pozitiv despre familie, despre legaturile dintre membrii ei, opus mesajului societa?ii care celebreaza spargerea familiei în buca?ele.

Filmul con?ine unele glume mai nesarate, apropouri sexuale oi câteva expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=295