www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=288

Regia:Cory Edwards, Todd Edwards, Tony Leech
Roluri principale:Anne Hathaway, Glenn Close, James Belushi, Xzibit
Gen:Anima?ie, Comedie, Familie
Durata:80
Producator:Kanbar Entertainment
Premiera în România:02.06.2006

Titlul în engleza al filmului, "Hoodwinked", spune totul: cine crede ca va vedea o comedie amuzanta, generata pe computer, gen "Shrek" sau "Incredibilii", se va sim?i tras pe sfoara la finalul filmului. Filmul împrumuta ideea oi o parte din titlu din filmul din 1955 "Red Riding Hoodwinked", regizorul Cory Edwards oferindu-ne un film pe alocuri amuzant, care îoi propune sa dezvaluie "adevarata istorie" din spatele binecunoscutei poveoti pentru copii.

Povestit în registrul poli?ist, filmul se deschide prezentând poli?ia padurii raspunzând la un incident domestic în care sunt implica?i o feti?a, o batrânica, un animal intrus oi un musculos padurar care taie lemne fara permis. Vocile sunt oferite de Anne Hathaway pentru eroina cu scufi?a rooie; Glenn Close în rolul bunicii, aici o pasionata de sport extrem; Patrick Warburton ca lupul mare oi rau; oi Jim Belushi în rolul padurarului. Poli?ia este ajutata de o spilcuita broasca detectiv pe nume Nicky Flippers (David Ogden Stiers), care crede ca unul dintre cei patru este lunecosul bandit ce tot fura re?ete de prajituri. Pe parcursul filmului, fiecare dintre suspec?i ofera propria versiune despre evenimente, amintind de "Rashomon". Ve?i recunoaote elemente oi din alte filme pentru adul?i, precum "Suspec?i de serviciu".

În ciuda unor scene pline de umor, ciudata întorsatura a filmului se dovedeote cam fara haz, cu o anima?ie neimpresionanta oi cu o coloana sonora ce se uita rapid. Exista poante care sa sus?ina interesul celor mici, dar cei mari vor fi încânta?i de un singur lucru: ca filmul ?ine doar 80 de minute. Filmul con?ine violen?a animata oi umor necizelat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=288